maandag 25 februari 2013

Wishlist | Fashiolista


Een leuk donker hoedje, lage witte allstars, een oversized grijze colbert, collar clips, hoge lichte short en een gouden casio horloge. Me is in luf. Deze items heb ik uit mijn 'gelovete' (wauw, hoe schrijf je dat?) lijst van Fashiolista gehaald. Het hoedje lijkt me geweldig voor in de lente, samen met de allstars en de short. De oversized blazer heb ik voorbij zien komen op Lookbook en ik vond dat je hem erg leuk kunt combineren. De coller clips vind ik vast nog wel voor een redelijk prijsje, maar dat betwijfel ik over het horloge..

What do you think? 

15 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist! Ik wil ook nog lage witte allstars kopen voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wishlist! Die collar clips zijn gaaf (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook nog witte allstars, en een Casio horloge! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Binnenkort ga ik witte all stars kopen, vind ze zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke wishlist! Ik wil ook nog steeds die lage witte allstars hebben, ik heb nu de hoge maar voor de zomer vind ik de lage mooier. En het casio horloge is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook drie paar hoge, en een paar blauwe lagen. Maar die witte zijn nét leuker. Bij Spartoo heb je ze nu voor vijftig euro! Maar ik moet nog zo veel sparen voor vakantie. Mehh :(

      Verwijderen
  6. Zo'n horloge zoek ik ook echt al tijden, die past overal bij en is supermooi. Fashiolista is echt heel erg leuk maar zo verslavend haha... Altijd als ik erop kijk word ik spontaan hebberig naar al die mooie spulletjes die buiten mijn bereik zijn helaas pindakaas.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken het gevoel, na dat ik er een paar geliked heb klik ik hem snel weg. Het is namelijk erg frustrerend wanneer je het allemaal niet kan betalen haha.

      Verwijderen
  7. Haha dat horloge is niet goedkoop nee, zo'n soort heb ik al wel zien liggen in de winkels :p. Ik vind die dingen die je aan je kraagje moet doen echt leuk, alleen het zijn wel pruldingen en daar betaal je dan vast weer 5 euro minus voor. Wat hebben we het zwaar he..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jup, true story. Misschien moeten gewoon gaan leren? Zodat we slagen, door kunnen leren, een goede baan krijgen en vervolgens genoeg geld hebben zodat we casio horlges en coller clips in overvloed kunnen kopen.

      Verwijderen
  8. Eigenlijk vind ik al deze spullen geweldig! :) Alleen draag ik niet zoveel gympen, maar lage All-Stars vind ik wel heel mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oversized grijs colbert.. aah! Hebben! Alle spullen zijn eigenlijk leuk hiervan, wauw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aah ik wil die allemaal ooook! precies ook mijn wishlist hihi:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg logisch, want ze zijn allemaal zo leuk!

      Verwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!