zondag 31 maart 2013

Little talk | I'm back!


Hier ben ik weer. Make-up loos op de foto op een dood normale en ook best wel saaie zondagavond. Daar heb ik overigens zelf voor gekozen, ik heb het de laatste tijd enorm druk gehad. Om te beginnen met de se-week. Ik heb daar best wel wat tijd in gestoken, al zijn de resultaten niet allemaal even goed. Afgelopen week had ik ook nog een intake op een kunstacademie, helaas ging het niet helemaal super en voelde ik me er als een vreemde kikker tussen al die portfolio's die er echt super goed uit zagen! Jup, ik was niet optimaal  voorbereid. Het enige wat ik nu kan doen is hopen op een wonder en me aanmelden voor  plan B: Communicatie en media design op Avans Breda. Al hoop ik heel erg dat ik toch aangenomen word, ik wil het zo graag! De komende weken gaan ze ons op school klaarstomen voor de centraal examens. Ondanks dat ik best wel gespannen ben heb ik nu meer tijd om te bloggen omdat ik deze komende weken helemaal zelf in kan delen. Jippie!
Afgelopen tijd heb ik tussendoor ook nog wat geshopt, afgelopen vrijdag was daar een dag van: Primark! Ik ben thuis gekomen met een aantal leuke dingetjes en waarschijnlijk gaan we morgen weer, lucky me! Deze aankopen wil ik graag met jullie delen in de vorm van een filmpje, ik merk zelf dat ik het heel erg leuk vind om shoplogs te kijken en dus ga ik er zelf ook maar eens een maken. Mijn vriendinnen hebben me bij de vorige en dus ook mijn eerste filmpje uitgelachen, tien minuten duurde het voordat ze er over klaar waren. 'Je moet enthousiast beginnen!' 'Dat moet je niet zeggen joh!' Oke, oke. Dat 'positieve' commentaar neem ik dus maar mee in mijn komende shoplog!

Back on the blog! Happy me!

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer terug bent, ik hoop voor je dat je toch aangenomen wordt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeej, leuk dat je weer terug bent! Tof dat je een shoplog gaat opnemen, ik ben benieuwd naar je aankopen!
    En ah wat balen dat je intake niet zo goed ging, hopelijk wordt je toch gewoon aangenomen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laten we hopen dat je wordt aangenomen, het is altijd wel spannend!
    Ik heb het ook erg druk gehad met vervolgopleiding, maar dat komt allemaal wel goed.
    Ik ben benieuwd naar je shoplog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar je shoplog en aankopen! Hoop dat je, ondanks je idee dat het slecht ging, toch aangenomen wordt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!