zaterdag 16 maart 2013

New in | Come Get Fashion




Yay! Ze zijn binnen, het duurde een paar daagjes maar ik ben blij. De twee armbandjes die ik heb besteld bij ComeGetFashion kunnen mijn polsen gaan versieren. Op de webshop hebben ze van alles; Sjaals, kleding, sieraden, tassen. Ik heb het idee dat hij nog vrij nieuw is, aangezien er nog niet heel erg veel online staat. Maar er zit genoeg leuks tussen! De eigenaresse is een Nederlandse vrouw, en wanneer ik haar 'gefacebookd' (?) had, zag ik dat het een fashionable lady is!
De armbandjes zijn heel dun en schattig, helaas een beetje aan de grote kant zoals je kunt zien maar na wat gepriegel krijg je ze ook door de kleine schakeltjes. Tip: Zet de wekker tien minuten eerder op gestress te voorkomen. Ik betaalde voor de cross variant 4,95 en voor het infinity armbandje 5,95. Ik heb ze duurder gezien, maar ze zijn er hoogstwaarschijnlijk nog veel goedkoper, misschien op Ebay? Helaas kan ik niks bestellen op Ebay, dus ik vind dit ook prima. Neem vooral een kijkje op de webshop, er zitten hele leuke dingen tussen en je kunt gewoon betalen met iDeal.


Ik zit met het zelfde probleem als Demi en Josephine merkte ik. De laatste SE-Week komt er aan en aangezien ik het dit jaar (helaas) spannend heb gehouden moet ik zeker nog mijn best gaan doen. Ik moet en zal mijn diploma halen, want nog een jaartje zie ik echt niet zitten. Er komt dus even een 'Joy, niet bloggen! Ga leren!' periode aan. Ik pak dus nu mijn wiskunde boeken er weer bij, om me gezellig de rest van de dag bezig te houden met vaasmodellen, exponentiële groei, lineair groei, variabelen en de binomiale verdelingen. Terwijl ik dit typ weet ik nog niet eens wat het inhoud, dat geeft me nog meer stress. Pff.. 

15 opmerkingen:

  1. lovving this post!!

    very very nice!


    www.mialay.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke armbanden en heel veel succes met je SE week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuke armbanden, en succes met je SE week, je kan het!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute pieces. I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog and (if you like) following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! XX

    sixthtractate.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige armbandjes, ik ben al best lang op zoek naar zulke en ze zijn echt heel mooi, dus ik weet denk ik al wat mijn volgende aankoopje is ;). Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ging 't goed met de bezorging etc? Ik heb alweer een bestelling de deur uit gedaan haha ADDICTED!
    vind de armbandje erg leuk.. vooral de infinity! <3

    xxx lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve armbandjes. Zo'n infinity wil ik ook nog heel graag. Deze zijn prachtig. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt wat een super leuke armbandjes! Ik heb je genomineerd voor het liebster award! x www.iverlaan.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. korting webwinkel is zeer nuttig om geld te besparen tijdens het winkelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!