donderdag 14 maart 2013

New in | Kijkshop


Een bestelling bij de Kijkshop, die had ik nog nooit gedaan. Maar ik heb de laatste tijd een zwak voor Casio horloges. Je hebt ze vast wel ergens voorbij zien komen bij fashion bloggers, op Lookbook of ergens op Instagram. Ik vind ze ook tof, de gouden, zilveren en zwarte. Helaas vond ik de prijsjes een beetje jammer, opzich zijn ze niet heel erg overdreven duur maar toch voor even tussendoor vond ik het te veel. Bij de Kijkshop vond ik deze simpele zwarte voor tien euro! 


Ik verwachtte er maar niet te veel van en dat was ook het beste, want wanneer ik het pakketje opende dacht ik: Oeh, klein. Maar even later was ik toch best tevreden, ik heb namelijk hele dunnen polsen en omdat hij een plastic flexibel bandje heeft en veel gaatjes past hij perfect. Wanneer je hem draagt voel je er niks van, me is happy! Ook bestelde ik een telefoon hoesje, een hele simpele blauwe. Speciaal is hij dus niet, maar hij is wel heel fijn! De levertijd is ook een complimentje waard, het hoesje was er binnen binnen 24 uur en het horloge een dagje later, heel snel dus! Aangezien mijn telefoon altijd in mijn tas rond zwerft en hij net nieuw is leek het me verstandig hem te beschermen. Ik heb ook nog twee armbandjes besteld bij een andere webshop, helaas zijn  ze nog niet binnen maar ik laat ze zien wanneer ik ze heb! 






De collectie wordt al groter. Ik heb ook nog een zwarte Oozoo, helaas is de batterij leeg. 


2 opmerkingen:

Ik word blij van jullie. Echt waar!