woensdag 6 maart 2013

Trend | Vans



Is dit heel erg 2012, of niet? Zo'n drie jaar geleden kocht ik mijn eerste paar vans. Het waren de simpele zwarte met een witte zool ergens in een skaters-winkeltje in Lommel aangezien ze nog niet zo heel erg populair waren. We waren die vakantie een weekje weg bij Centerparcs en tijdens die vakantie had ik mijn skater crush gevonden, wat overigens niet langer duurde dan die week zelf. Ik vond ze bij hun erg gaaf staan en ik wilde ze ook, so I did! Na de vakantie kwam ik op school, en ik was de eerste met Vans. Kun je het je nu nog voorstellen, de enige zijn op school met vans? Nha, ik niet. Helaas volgde meer mensen mij op en binnen twee jaar was er een heuse Vans invasie op de gangen wanneer de bel ging. Daar ging mijn liefde voor vans, doei originaliteit. En nog steeds zie ik ze, de roze met grijze variant, zwart met glitters, en vooral mijn lieve zwarte vansjes zijn erg in trek. Zelf heb ik ook nog bordeaux rode, niet de normale maar een apartere uitvoering. Ik vind ze nog steeds erg mooi, maar doordat iedereen ze nu heeft trek ik ze toch minder aan. Op dit moment zou ik liever een paar witte lage All Stars kopen of grijze New Balance. Al blijft mijn oog toch gevestigd op de zwarte die je hier boven ziet, ze roepen me altijd als ik ze tegen kom in winkels. Maar ik heb me tot nu toe in kunnen houden. Zelf draag ik mijn zwarte oude vans nog vaak, de zool komt los van mijn schoen en soms zie je mijn sok. Maar dat maakt me niet uit, ze hebben namelijk wel een trend gezet!

10 opmerkingen:

  1. Haha een heuse trendzetter ben je!! Ik heb een maandje geleden mijn (uhum) eerste Vans gekocht. I know, veel te laat haha. Maar zo lekker voor de zomer, onder een kort broekje :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen Vans, maar wel 11 paar All Stars, haha! Al heb ik wel leuke Vans gezien :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dit was even gek, ik las Lommel en daar woon ik haha :D maar dat ter zijde. Ik hou echt van Vans! Zelf heb ik twee paar, maar om de een of andere reden vind ik mijn voeten te groot voor zulke schoenen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In mijn ondefinieerbare periode droeg ik vaak Vans (alleen dan de skateversie), maar ik vind ze nog steeds leuk! Ik kwam pas een paar bordeauxrode velvet Vans tegen en die wil ik stiekem nog wel hebben..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap wat je bedoelt. In het begin is het hartstikke leuk maar als iedereen het op een gegeven moment heeft is het wat minder. Net als nu, je ziet een heleboel meiden in Jack Daniels shirts lopen en vaak ook nog eens meiden die het nog niet mogen drinken of het niet lekker vinden. In het begin vond ik ze erg leuk maar nu al een stuk minder, zelf heb ik er dan ook geen (drink het ook niet)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, bij mij op school is dat ook opeens HÉT shirtje. Juist daarom wil ik hem niet meer.

      Verwijderen
  6. Ze zijn leuk! Inderdaad loopt nu iedereen op Vans. Dat was ook een tijdje zo met All Stars, maar gelukkig is dat over. En ik heb gelukkig een kleur die niet in Nederland verkrijgbaar is! Heb je al een leuk paar uitgekozen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh, origineel! Nee want ik heb al twee paar, ik heb liever een paar lage witte all stars voor de zomer nu! Lief dat je het vraagt!

      Verwijderen
  7. Ik weet echt niet welke kleur ik dit jaar moet kiezen, haha. Ze lopen zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!