vrijdag 15 maart 2013

Shop | I Want That Musthave



Wanneer ik naar Hollywood Hights aan het kijken was op tv kwam er in de reclame opeens een Webshop voorbij die voor mij vrijwel onbekend was. Onbewust had ik de reclame vast wel eens gezien, maar nu was ik toch best benieuwd en nam een kijkje. Ik kwam hele leuke items tegen, en ik wilde deze webshop heel graag met jullie delen! Je kan gewoon met iDeal betalen (Jippie!) en de bestelling wordt binnen 1 tot 5 dagen  thuis bezorgd. Klinkt goed toch? Precies!
Ik ga van elk 'kopje' mijn favo item laten zien. Hebberig word ik er wel van, maar let's go!

Horloge - Ernest - 26,95


Tas - We Love CĂ©line - 99.- 





















Angel Ring - 7,95
Yellow 'bloggers' (haha) Nechlace  - 14,95





Open Cross Bracelet - 13,95



















Vintage Camera iPhone Case - 14,95

Qua kleding vond ik het een beetje tegenvallen, maar voor de accessoires kun je zeker een kijkje nemen!

Heb jij wel eens eerder gehoord van IWantThatMusthave.nl?  

11 opmerkingen:

  1. Wauw die armband met kruis is geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. didnt see that when i was looking hollywood heights this afternoon :p nog steeds helemaal in mijn engelse element
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb inderdaad wel eens van deze webshop gehoord maar eigenlijk nog nooit een kijkje genomen, straks maar even doen dus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het best wel leuke spullen en zeker een interessante webshop, maar ik zie best wel veel accesoires die ik op Ebay voor 4x zo lagere prijs ben tegengekomen, zoals de ring en dat hoesje :( (Ebay-verslaafd maar okay) dus dat zou ik ze eerder daar kopen denk ik.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik merkte ook al dat bepaalde dingen aardig duur zijn, zo'n cross kring kan je bij eBay namelijk voor een paar cent bestellen. Helaas kan ik zonder PayPal geen gebruik maken van eBay. Meh :(

      Verwijderen
  5. Ik kende de webshop al wel, maar ze zijn inderdaad nu flink reclame aan het maken op tv. Ze hebben wel leuke items, maar inderdaad sommige dingen zijn op Ebay echt VEEL goedkoper.

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit!
    Alleen is het jammer dat bepaalde producten wel erg duur zijn.
    Op dit soort sites vind je altijd de nieuwste musthaves, altijd leuk om een kijkje op te nemen dus!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kende de winkel nog niet. Ziet er wel erg leuk uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er leuk uit! Stiekem vind ik deze webshops altijd heel handig, zij selecteren de leukste en ik kan de items zelf op Ebay opzoeken haha ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb er al wel eens op gekeken! Erg leuke spulletjes.

    X lisa

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!