maandag 15 april 2013

Demi & Joy's wilde plannen


Misschien hebben jullie het al gelezen bij Demi van Refinedsense, we zijn van plan binnenkort (Na de examens?) iets leuks te gaan doen! Een dagje shoppen, lekker eten, terrassen of iets anders leuks, samen met jullie! Nu weten wij niet wie dit een leuk idee lijkt, en is het dus aan jullie om aan te geven of je mee wilt. De exacte datum en plek weten we nog niet precies, sowieso in de buurt van Brabant. Misschien wel in Breda, Tilburg, Utrecht, dat kunnen we allemaal nog afspreken. Dus lijkt het je een leuk idee, mail dan vooral even naar joyjurgers@gmail.com. Gewoon doen, dat is gezellig!

Excuses voor mijn pluizige kapsel en make-up loze gezicht. Dit geeft weer aan wat voor chaoot ik ben met plannen van dingen. Oeps.

6 opmerkingen:

  1. Ik had al gereageerd bij Demi, maar het lijkt me zeker leuk om mee te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een leuke blog! Zullen we elkaar volgen? Ik volg je alvast via bloglovin'! Bij 100 volgers komt er een winactie.

    Liefs,
    Vienna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee zeg, misschien wil ik wel mee. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!