woensdag 17 april 2013

Fashiolista loves #02


Ik doe het nu al twee jaar: Fashiolista. Een site waarop je je favo kleding stukken en accessoires 'loved', zodat andere mensen je style kunnen zien.  Links in de sidebar heb ik een link naar mijn account. Elke dag kijk ik even of er iets leuks tussen zit, het kost dus geen uren tijd en het is leuk om bij te houden. Je hebt tegenwoordig ook een app, dus in de saaie lessen kan je gewoon leuke shortjes en zonnebrillen checken. 
Ik heb weer een samenstelling gemaakt van mijn favoriete items van de laatste maand. 











Welk item is jouw favoriet? 

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik vind het ook echt een leuke site :) Ik ga je volgen, ik ben pukkieh :)

    Ik raad je aan om mee te doen aan de contests daar, ik heb er al 2 keer iets gewonnen :D

    Wist je trouwens dat het een nederlandse website is?

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik volg je nu op Fashiolista. Je hebt een hele leuke stijl! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk ik kende dit nog helemaal niet :D!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!