vrijdag 12 april 2013

Look #09



Na een middagje filmen met Demi zijn we nog even naar buiten gepiept om wat foto's te maken. Wat een ge-wel-di-ge locatie! Auto's, een rennend klein meisje wat ons bespioneerde en een dag dat ik geen tijd had voor mijn make-up. Ook viel het me op dat ik steeds mijn hand bij mijn haar had, waarschijnlijk door de wind. Achja, stay tuned voor het legendarische filmpje van ons! 
blazes, shirt Zara - broek, loafers Primark - armband, ring  NewLook - ketting Shoeby 


11 opmerkingen:

  1. Erg leuke outfit, ik vind je sieraden gaaf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naast filmen kan ik nog een beroep van mijn lijstje schrijven: fotograaf haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je opmerking en ik ben erg blij met de ring, ik draag hem elke dag! Je hebt hier een erg leuke outfit aan, vooral die blazer in combinatie met dat shirt en die ketting vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke outfit en die broek heeft echt een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, ik vind vooral je schoenen heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt hele leuke outfit, die broek is tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je armband is ge-wel-dig. Heel mooi die details in je outfit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuk outfit, en wat een toffe broek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie broek! Je armband vind ik ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!