zaterdag 6 april 2013

Positive thoughts | Summer Clothes



Gisteren kreeg ik een berichtje van een meisje die ook op de intake was: 'Heb je je brief met de toelating al?'  Nee. Die had ik nog niet. Vol spanning reed ik naar mijn moeders huis en sprintte ik met de brief in mijn hand terug naar papa's place. Mijn honger trok weg, en maakte de brief open.



Dik gedrukt zag ik staan: niet toegelaten. Om het nog dramatischer te maken had ik van de ongeveer zes punten maar één Voldoende. Dat was voor mijn communicatief vermogen. Hee thanks, verdomme. Daar ging mijn dag. Die middag heb ik me maar meteen aangemeld bij twee andere studies: Communicatie & Media Design op Avans Breda en Communicatie International Event, Music & Entertainment Studies op Fontys Tilburg. Ik wilde me eigenlijk aanmelden voor twee Communicatie & Media Design studies, er was er namelijk nog een op de Hogeschool Utrecht. Helaas zijn twee loting studies niet mogelijk, en was ik verplicht tot een studie die ik eigenlijk niet helemaal geweldig vind als vierde keus. Damn, wat een gedoe.

Om het allemaal wat positiever in te zien bedacht ik me dat het leven gewoon door gaat en ik er ook wel kom. Het kan nou eenmaal niet altijd mee zitten en waarschijnlijk was een zweverige kunst academie gewoon niets voor mij. Positiviteit koppelde ik aan zon, zon aan vakantie en vakantie aan fleurige kleren. Misschien hebben jullie al wel gemerkt dat ik niet echt het fleurigste type ben qua kleding, maar ik heb mijn best gedaan tot het uitzoeken van items die ik wél zie zitten. Met mijn twee favorieten hier boven. De geweldige palm top, in combinatie met die tropical zonnebril. Ik zie mezelf al lopen in Blanes met deze beauty's  droom droom. Hopelijk ben ik dan ook toegelaten tot een leuke studie en kan ik met een gerust hart genieten van de zomer.










Wat is jullie favoriet wanneer je aan je zonnige vakantie denkt? 
Waar ga je dan heen?
En worden studie keuzes je soms ook te veel, of heb je er ook veel gedoe mee gehad?

7 opmerkingen:

  1. Komt allemaal goed joy :) op die tweede studie die je noemde zit elyn volgens mij en dat klinkt wel echt als iets voor jou. Je vind sowieso wel een opleiding waar je je creativiteit in kwijt kan, want die heb je gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat balen dat je niet bent toegelaten... Het is even zoeken maar uiteindelijk zal je echt wel de opleiding vinden die echt bij je past en die je leuk vind

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat balen zeg! Maar wat goed ook dat je meteen weer positief denkt. Je vindt vast iets wat bij je past. En die twee eerste items zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen dat je niet bent aangenomen zeg, maar het komt allemaal wel goed!
    (Ik had ook precies hetzelfde probleem met een school (stond op een wachtlijst).
    Daarna nog naar vele andere scholen gemoeten, ben ik uiteindelijk toch nog aangenomen wat 'n opluchting.)
    Ik krijg spontaan zin in de zomer als ik die zomer items zie haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat balen dat je niet bent aangenomen! Maar de andere twee studies klinken ook heel erg leuk! Komt allemaal wel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergave inspiratie post, ik vind de stijl en layout van je blog echt geweldig ♥
    XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Komt wel goed hoor met je studies! Bij mij was het ook een heel gedoe, en nu ben ik ook blij met mijn keuze! :) Je vind je weg wel, soms ga je nog wel twijfelen maar gewoon je hart volgen, je komt er wel!

    Zonnige vakantie voor mij is overal waar er witte stranden zijn en palmbomen, maar het liefst van al zou ik eens op vakantie gaan naar India of Afrika! Geen strand daar, maar wel een heel interessante cultuur! :) dus misschien ooit

    Liefs, leen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!