donderdag 11 april 2013

Tip | Weg met die witte randen om je foto's!



Gisteren las ik bij Kim dat ze hulp vroeg om de witte randen om haar foto's weg te krijgen. Toen bedacht ik me dat ik hier een half jaar geleden al tevergeefs rot naar gezocht heb. Maar bij de reactie's zat mijn held: Carola! Ze had een site, met DE oplossing. Helaas snapte ik er niks van, ik was blijkbaar de enige want bij de reacties op de site van Help Blogger las ik dat het bij iedereen lukte. Meh, blond. Na twintig minuutjes had een briljant plan, ik veranderde de taal van Blogger in Engels en alles liep op rolletjes, het is gefixed! Geen lelijke randen meer op mijn foto's, wat ik een stuk professioneler en vooral mooier vind staan. 
Ik hoop dat jullie de uitleg goed kunnen lezen, mijn printscreen maakt hem opeens wazig, heel vreemd. 
En voor wanneer je dit al lang had opgelost, sorry. Ik ben gewoon erg traag met dit soort dingen haha.

Succes! 

Het stukje dat je moet kopiëren en plakken:
.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,
.BlogList .item-thumbnail img {
  padding: none !important;
  border: none !important;
  background: none !important;
  -moz-box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important;
  -webkit-box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important;
  box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important;
}


13 opmerkingen:

  1. Lief dat je hier een artikeltje over schrijft! Ik heb die randen een tijdje terug ook weggehaald, ik vond het niet zo mooi staan hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oww heel erg bedankt! Ik was hier al een tijdje naar op zoek sinds ik bezig ben met het kijken voor een nieuwe layout. En het sjabloon Simpel blijft toch wel het fijnste behalve die rand, dat vond ik echt een minpunt! Je bent dus echt een redder want nu kan ik dan verder gaan werken aan een nieuwe layout :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaaa super bedankt!! Begon me er deze week echt aan te ergeren, en nu kom jij net met dit berichtje, thanks :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook moooier zonder randen :) ik heb er geen code voor gebruikt haha, maar volgens mij hebben mijn plaatjes ook geen randen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede tip, want ik vind het altijd erg lelijk haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief dat je mijn naam in je artikel noemt. (:
    En ik ben blij de site geholpen heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel handig artikel! Ik heb me hier ooit ook kapot naar gezocht..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha dit had ik veel eerder moeten lezen,
    had er ook een keertje eeuwen naar gezocht,
    gelukkig had ik het toen nog wel uitgevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoe bestaat het ik wil ze er juist om en krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg bedankt! Het heeft me super geholpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super dank je wel! ik vond dit altijd al lelijk maar kon nergens vinden hoe je dit kon veranderen. Je bent dus mijn redder in nood haha ;)

    liefs Anouk

    www.lovefashionmuse.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. whoa, echt super bedankt! Wat nou als je om sommige foto's wel een klein randje wilt?

    http://www.ilsepulse.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw hele late reactie maar echt super bedankt!♥ Mijn blog ziet er nu een stuk mooier en zeker professioneler uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!