donderdag 4 april 2013

Video | Shoplog


Daar is ie dan, een filmpje van mijn inkopen van de afgelopen maand en vooral van afgelopen weekend. Er gingen bepaalde dingen mis, zo zag ik naderhand dat hij soms niet goed scherp stelde. Dat doet mijn lieftallige Nikon D3100 namelijk niet uit zichzelf en kan ik het dus ook niet zien. Ook zag ik nadat hij (na twee uur ofzo) geĆ¼pload was dat ik een stukje ben vergeten uit te knippen, zo zet ik het filmen stop haha. Stom, stom. Achja, ik leer er denk ik alleen maar van. Enjoy!

3 opmerkingen:

  1. Je shortje en je loafers vind ik super. :) Irritant dat het scherpstellen niet vanzelf gaat zeg; jammer, maar weet je dat ook weer toch? :) Ik moet mijn eerste filmpje met mijn Nikon nog maken, ben heel benieuwd! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes! En wat betreft die schoenen, gewoon aandoen wat je leuk vindt. Vind het tof van je dat je lak hebt aan wat andere vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blousje dat je aanhebt is erg leuk! De witte blouse vind ik prachtig, erg chique. Dat shortje is gaaf!! De roze ketting van de Primark vind ik echt mooi! Die loafers zijn leuk! Het filmen komt allemaal vanzelf.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!