woensdag 1 mei 2013

Geshopt @ Breda


Het is alweer een weekje geleden dat ik mijn laatste post schreef, ik kan het momenteel gewoon moeilijk plannen. Ik wil leuke dingen buitens huis doen, werken en leren voor mijn CE's. Helaas valt bloggen zo een beetje weg, maar hopelijk kan ik het na mijn examens weer helemaal oppakken!
Hoe hebben jullie je laatste Koninginnedag gevierd? Mijn dagje was redelijk saai, wanneer de vriendinnetjes vertrokken naar Breda om te feesten moest ik werken op een bom vol terras, iets wat ik nog nooit had gedaan. Het was namelijk pas mijn tweede dag, en pfoe.. dat was te merken! Gelukkig kreeg ik rond negen uur uitbetaald en had ik iets om vandaag uit te geven, dankjewel fooi, you made my day.


Piloten bril met gekleurde glazen van de H&M, eindelijk eentje die niet te groot is! 6.99
Yesssss, ik heb ze! Zeventig euro armer, maar o zo gelukkig! Ik heet ze welkom als vijfde lid van de familie. 
H&M 9,95 , heerlijk met een shortje en de all stars! 
H&M 12,95

Een heel erg net shirtje voor mij, maar door de hogere hals heel mooi met statement kettingen en de achterkant valt lekker lang. Leuk voor op het strand! 

Voor zolang shortjes nog te koud zijn :-) 6,95


Ik wilde eigenlijk een hoge variant met scheuren, helaas kon ik geen mooie vinden. Deze zit heel erg mooi en valt ook wat hoger, hij was ook maar tien euro bij de H&M
Ik heb dus zoals je ziet heerlijk geshopt, ik heb ook voor het eerst Frozen Yoghurt op met aardbei en witte chocola, jumjum! Nu is het weer tijd om te sparen voor Blanes, maar deze items had ik nou ECHT nodig voor vakantie, snappen m'n ouders vast wel. Ahum.

Hebben jullie tot nu toe een leuke vakantie?

15 opmerkingen:

  1. super leukk! ik heb die ying yang ook! echt mega leuke dingen bij divited

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je gekocht (: je zonnebril is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke aankoopjes zeg! Zo'n zonnebril met spiegel glazen wil ik ook nog wel! En wat grappig ik heb dat zwarte shortje pas ook nog gekocht haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke spulletjes! Vind de nette top van de H&M echt prachtig. Lovely!

    X lisa

    www.llittleblonde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen! Ik heb laatst ook lage witte all stars gekocht :) Nu kunnen we twins zijn haha xD
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zulke allstars wil ik ook echt graag, superleuke kleur (ja wit, maar toch echt mooi) en frozen yoghurt is inderdaad genieten. Het staat momenteel bij mij in de vriezer, ik ben het zelf aan het maken. Hopelijk lukt het; dat zou feest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke dingen heb je gekocht, die allstars zijn echt heel tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke aankopen! En wat maak jij mooie foto's zeg (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aankoopjes! Dat zwarte shirtje met hoge hals en langere achterkant is erg leuk, met van alles te combineren! Je bril is ook erg gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Ik heb dezelfde schoenen :)
    En die short, super leuk! En maar 10 euro, ik ga snel kijken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke aankopen! Ik vind de zonnebril erg leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankopen, vooral je allstars! Die zijn geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je leuke spullen gekocht! En witte all stars zijn altijd goed. Ik moet de mijne onderhand maar is wassen, want die kunnen door gaan voor grijs ipv wit :p

    Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kon de foto's woensdag niet zien. Maar nu wel. (:

    Leuke aankopen! Vooral de zonnebril en de all stars vind ik leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!