donderdag 23 mei 2013

Loving the white tee

Top Zara - Short River Island - Ketting Forever21 - Boots Zara - Zonnebril Zara
Ik merk dat ik het fijn vind een simpel shirt te pakken en die te combineren met anderen 'meer opvallende' items. Opzich zou je deze collage ook kunnen zien als een wishlist, maar ik heb eigenlijk geen van allen echt nodig, alleen het shortje! Ik vind de laarzen van Zara echt geweldig mooi, dat geldt eigenlijk ook voor de zonnebril :-)! Ik zie mezelf wel in deze outfit lopen, bijvoorbeeld op een festival! Grapje, ik ga nooit naar een festival. I know, ik mis wat in mijn leven, maar het is er gewoon nog nooit van gekomen. Op Dancetour na dan, maar dat vind ik niet echt een festival. Om terug te komen op het onderwerp, ik ben tegenwoordig dol op simpele (maar mooie) witte en zwarte shirts. Al kan ik mijn nieuwe GEEK shirt ook waarderen hihi!

Gaan jullie vaak naar festivals? 

9 opmerkingen:

  1. Je Geek t-shirt is geweldig! :) En die auto zou er kei-cool uitzien!
    Ik vind vooral de zonnebril en de schoenen het leukste.
    En festivals zijn geweldig! Je mist inderdaad iets ;) Maar elk heeft zo wel zijn ding dat hij/zij leuk vind.

    Liefs, leen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh met een wit shirt kun je zoveel combineren! Als je de juiste accesoires maar draagt :) En jaaa ik ga vaak naar festivals, maar dat had je al begrepen ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items! De schoenen zijn echt heel tof!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De high-waisted shorts... <3 En wat een mooi simpel maar interessant kettinkje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke post! Ik doe vaak hetzelfde, maar dan met zwart :) Die short is echt gaaf! xx Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof die high waisted shorts! Perfect voor de zomer!
    XX, Eva Floor (giveaway)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die highwaisted shorts, zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!