maandag 20 mei 2013

Oops, I did it again!

Hallo, hallo. Even een kleine update uit leerland. Ik ben momenteel al over de helft, ik moet nog drie examens  maken. Geschiedenis, Engels en Economie.. Whaaa! Ondanks mijn stress en zenuwen heb ik het vermoeden dat het gaat lukken, maar dit wil ik niet te hard zeggen omdat niet elk examen me voor de wind ging. Vandaag heb ik echt een concentratie van niks, en juist omdat het leren niet lukt ga ik stressen en van stress ga ik geld uitgeven. Dat heb ik dus ook gedaan: Twee nieuwe items van de H&M en twee van ComeGetFashion.nl. De handdoek en de hoed zijn beide rond de 7.95 en kon ik dus niet laten liggen. Ik ben niet echt een bloemenmeisje, maar heb echt een zwak voor palmbomen de laatste tijd. Aangezien ik ook niet zo'n kleurrijk type ben is dit perfect! De hoed heb ik besteld omdat ik liever geen verbrand hoofd heb, fashionable en handig! Ook wilde ik al heel lang een simpel zwart of wit shirt met een simpele tekst, nu kent iedereen het BOY shirt, (Die ik overigens ook erg gaaf vind) maar ik bedacht me dat dit een toepasselijk shirt is voor wanneer ik mijn diploma heb (''Nerd''). En de ketting, daar hoef ik niks over kwijt. Iedereen begrijpt denk ik dat deze erg leuk is bij veel outfits.
Voor nu, terug in de boeken. Ciao!

8 opmerkingen:

  1. Erg leuke items (: nog heel veel succes met leren, dat gaat vast goed komen <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke aankoopjes! Veel succes nog met je laatste 3 examens! Ik moet er nog 5.. :( Geschiedenis, Biologie, Wiskunde, Engels en Economie dus ik moet nog wel ff door haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een vriendin van mij ook, dat is echt heel zuur! (Ik haat die uitspraak, maar het is wel zo haha) Heel erg veel succes Joyce! En heel veel liefde aan je Vogue shirt, hij is tof!

      Verwijderen
  3. Die ketting is zeker leuk! Succes nog met je examens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke aankopen joh! Vooral dat shirt is gaaf! Veel succes met je examens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk dat shirtje en die ketting! En succes met je examens :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke items! Vooral de ketting!
    Heel veel succes nog met je examens!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!