zondag 12 mei 2013

stuDYING | Examens


Het ging net zo goed de laatste weken, lieve reacties op mijn artikelen en ik had veel motivatie om bij andere blogs te kijken. Helaas moet ik nu weer een blog pauze in gaan lassen, dinsdag gaat het feest beginnen. kunstgeschiedenis en Nederlands moet ik die dag goed af zien te ronden en dat geldt ook voor de vakken die daarna volgen. Ik heb het idee dat ik niet echt heel nerveus ben, maar aangezien ik naar de dokter moest voor een of andere 'schimmel stress infectie' denk ik, dat ik het wel ben haha! Het gaat vanzelf over zei de aardige man, i hope so! Voor de komende 2,5 week dus weinig tijd om te bloggen, want ik wil mijn diploma zo graag! Ik wens de mensen die zich de komende weken ook moeten uitsloven heel erg veel succes!
Voor nu ga ik weer verder met kunstgeschiedenis. Augustus van Prima Porta, Timpaan van de kathedraal van Chartes, Michelangelo, Hollands impressionisme en Constructivisme klinkt me als muziek in de oren..

9 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met leren en de examens! JE KAN HET!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hartstikke veel succes met je examens, je kan het wel hoor!

    fashionate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kunstgeschiedenis.. Ik hoor van een heleboel klasgenoten dat ze het onwijs lastig vinden ook om voor te bereiden. Ik ben dan dus ook heel blij dat ik het niet heb. Alhoewel m&o morgen ook heel lastig voor me gaat worden.
    Heel veel succes iig met de examens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super veel succes meid! Het komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes morgen met je eerste examens en natuurlijk ook voor de rest van je examens! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg veel succes met je examens gewenst!
    Ik duim alvast & ga met je mee studeren aan kunstgeschiedenis!

    Liefs, leen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeel veel succes meid! You can do it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks voor je reactie op mijn blog. Jij ONWIJS veel succes met je examens.

    x

    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!