vrijdag 3 mei 2013

Ten (weird) facts about me


- Ik vergeet negen van de tien keer (in een normale schoolweek) te ontbijten. Ik heb gewoon niet de kracht mijn wekker een half uur vroeger te zetten. Shame on me.
- Het is voor mij onmogelijk om de verjaardag van mijn vriendje te onthouden, het lukt me gewoon niet. Wanneer ik het opzoek weet ik het twee dagen, de volgende dag ben ik het weer kwijt.
- Ik vind het reuze interessant om programma's over gevangenissen etc. te bekijken. Ook al hangt er natuurlijk een vreselijke sfeer daar.
- Ik heb altijd ergens last van. Nu zijn het weer rode plekjes op mijn buik (hopelijk is het niks ergs). De afgelopen jaren heb ik overal bultjes gehad, jeuk, of iets anders wat een mens niet hoort te hebben. Vermoeiend.
- Zoals bepaalde mensen weten heb ik heel snel de nijging om te huilen. Al ben ik de laatste jaren wel wat zelfverzekerder geworden, het gebeurd soms gewoon. Zo was het vanmiddag weer bijna raak na een gesprek met m'n baas. Zucht.
- Ik geef eigenlijk niet zo veel om jurkjes en rokjes. In mijn kledingrek hangt er één, en die was voor het gala. Bij anderen vind ik het wel heel leuk staan, maar toen ik er van de week een probeerde bij de h&m vond ik mezelf er echt belachelijk uit zien.
- Ik heb een obsessie voor snacks, ik heb vrijwel elke dag zin in kipnuggets. Helaas (misschien maar goed ook) heb ik zowel bij mijn papa als mijn mama geen frietpan in huis. (nu ik dit schrijf krijg ik weer trek, ojee)
- Weer een slecht iets, ik haal ook bijna nooit mijn make-up van mijn gezicht voor het slapen. Nu draag ik ook alleen bb-cream en mascara en dus is het niet zo erg. Denk ik.. Toch?
- Ik ben heel graag alleen. Geef mij maar een weekendje vrij, zonder werk en school, ik alleen samen met een computer en een tv. Heerlijk!
- Wanneer ik met iemand praat op whatsapp ben ik de gene die niet de nijging heeft om altijd meteen terug te praten, ik ben dus ook de gene die na drie dagen ziet dat ik (zonder opzet) bepaalde mensen heb genegeerd. Oeps..

Hebben jullie rare gewoontes?

8 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen! Kan me wel vinden in een paar dingen: programma's over gevangenissen kijk ik ook graag (meestal op National Geographic), ik ben ook graag alleen (misschien iets te graag soms, maar is best fijn als je het alleen ook naar je zin kunt hebben) en ik reageer ook niet altijd gelijk op whatsapp (en ook niet op sms'jes, mailtjes etc.).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! Zo weekendje alleen met de tv en pc klinkt fijn! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken het, als ik jurkjes draag staat het me ook niet, ik lijk dan altijd op assepoester haha. Ik volg je.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha dat gevangenissen-ding herken ik! Ik ben voor mijn studie naar een TBS kliniek geweest en kijk graag Buch in de Bajes, echt erg maar ik vind het ook zo interessant! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk om te lezen! Die van soms snel de neiging hebben om te huilen is heel herkenbaar.
    Afgelopen zondag had ik het nog op de tennisbaan, ja heel genant. Maar de dag voor die wedstrijd had ik te horen gekregen dat ik niet direct was toegelaten tot de opleiding die ik wil gaan doen en er waren nog wat persoonlijke dingen. En in combinatie met dat het tennissen toen niet lukte knapte ik gewoon even. Iets wat ik liever niet vaker mee wil maken zo in het openbaar aangezien mensen waarschijnlijk denken dat het alleen kwam omdat het tennissen niet zo goed ging, maar er speelde dus meer mee...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!