dinsdag 7 mei 2013

Trend | Tiger & panter tops!

Beide van de Zara TRF Collectie

Trends, nee ik vind ze echt niet allemaal leuk. Je zult mij niet zien op de Lolita's omdat ik daarmee alleen mijn enkels ga breken. Verder zal ik mezelf ook niet zien lopen in een maxi skirt, wat niet weg neemt dat ik het bij anderen niet mooi vind. Maar de tijger/panter trend, die vind ik tof! Ik heb zelf een Zara shirt, ik hem gemiddeld al meer gedragen dan de rest van de shirts aan mijn kleding rek. Zo ging ik op zoek naar nog meer shirts die ik leuk vind, leuk met een zwarte blazer, leuk met een spijker jasje of leuk op een shortje met een statement ketting. Met mijn favoriet: de onderste panter blouse. I'm in luv! 


Zara TRF Collectie 

H&M

H&M (Ik heb zo'n voorgevoel dat ik de linker ga bestellen *hearteyes*
Zara. Mijn absolute topper. Wauw. 

Wat vind jij van de panter/tijger trend?
(dit was mijn 100e post, yay! Nog vele te gaan!)

17 opmerkingen:

  1. Aah dit vind ik echt een ontzettend leuke trend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook een leuke trend! Het allereerste topje heb ik pas geleden nog gekocht! (:

    En gefeliciteerd met je 100ste post!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het een super leuke trend! Vooral dat witte Zara shirt vind ik geweldig <3

    X lisa

    www.llittleblonde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij de titel dacht ik alleen aan de tijger/ panter print. Maar dit is stukken beter!!
    Ik heb 2 jaar geleden een shirtje gekocht met een tijgerkop erop, hij kan deze zomer weer vollop gedragen worden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. P.s. die linker van H&M is wel echt super gaaf! Bestellen zou ik zeggen! Ik ga zo direct eventjes op hm.com rondneuzen (a)

      Verwijderen
    2. Hahaha, nee geen topjes die compleet van panter print zijn! Die heb ik alleen ver onder in een doos voor carnaval, en zelfs toen durfde ik hem niet aan te trekken.
      Ik stond vanmiddag op het punt hem te bestellen, tot dat ik mijn bankrekening zag.. Zucht.

      Verwijderen
  5. Super mooi, vooral het eerste tshirt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er ook helemaal fan van! De eerste twee shirtjes vind ik echt heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, supergaaf! Ik hou echt superveel van zulke shirts :)
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leukk! omg jaa die linker van de h&m is wel wauw hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou ervan! :D Vooral de eerste vind ik zo gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind zulke shirts zo zo leuk! Koop ze alleen niet meer omdat iedereen ze al heeft haha :)
    X

    www.fashion-attacks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke items! Vooral het shirt helemaal bovenaan links. Die is heel mooi! Je ziet wel heel erg de invloed van Kenzo hierin haha, en zoals Anita al zegt: iedereen heeft al zo'n shirt of trui! Zo jammer, want het zijn inderdaad superleuke shirts, maar inmiddels neit heel bijzonder meer. :-(

    XX Saskia
    http://formerparades.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!