zondag 16 juni 2013

Bought me some basics

Na wat pep-talk van Demi en Emilia via Twitter ben ik gisteren middag alleen even de stad in gegaan. Wat was het stil naast me in de bus, ook was er niemand die zij wat ik wel of niet moest kopen en na een uurtje stond ik alleen in de Hema aan een vieze tafel een stokbroodje gehakt te eten. Eigenlijk vond ik het wel prima, een beetje mensen kijken en op je gemak twee keer de H&M rondneuzen. Ik kocht deze dag een paar basics en een paar apartere items. 

Alle kleding en accessoires is van de H&M   



Die armband. Liefde. 
 Ik heb een hekel aan het zien van je eigen voeten/tenen. Je zult mij niet zien op hakken met open neuzen en het zelfde geldt voor ballerina's. Het liefst loop ik altijd op gympen en laarsjes, maar ik ben verplicht om mijn voetjes ook wat zon te gunnen in de zomer en dus heb ik deze sandaaltjes aangeschaft. Ze waren maar tien euro in de sale en zijn perfect voor mij. Zwart en basic!


Het meest foute broekje uit de winkel, maar geweldig voor erbij!

Een fake leren agenda van de HEMA en een boekje wat ik gratis kreeg bij de boekenhandel 'Nooit alleen' 

Twee tanktops, nonchalant met wijde armgaten 

Sale, sale, sale. Handig shirtje voor de saaie dagen
Shoppen jullie wel eens alleen? Of toch liever met vriendinnen of je moeder?

* Ik hoor hier en daar dat GFC gaat stoppen. Dat vind ik dus niet heel erg tof want de meeste volgers heb ik via Google! Voel je je nu aangesproken (grapje), dan zou ik het heel erg fijn vinden als je me gaat volgen op Bloglovin :D *

22 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke aankoopjes! Vooral de sandaaltjes en de ringetjes vind ik heel erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh wauw die sieraden & die armband in turquoise. <33
    Verder heb je leuk geshopt en dat broekje is geweldig!
    Ik zou zelf niet zo gauw alleen gaan shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, met je stokbroodje in de Hema. Leuke dingen heb je gekocht! Die armband is prachtig en die sandaaltjes vind ik ook ontzettend leuk. En dat foute broekje vind ik stiekem ook geweldig haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankoopjes c: Die vintage looking
    ringen zijn leuk! En die sandaaltjes
    ook c: Ik heb trouwens een winactie
    ter waarde an €50! Check it out! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke dingen gekocht zeg! Dat broekje is geweldig, en je sandalen ook!

    XO Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen heb je gekocht (:!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik shop heel graag alleen! leuk het laatste shirtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik winkel het liefst alleen! Heerlijk vind ik dat. En je aankopen vind ik echt heel mooi. Die blauwe armband is prachtig inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie basics heb je gekocht, ik moet binnenkort ook maar weer eens een lading inslaan haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankopen joytje :) Je sandaaltjes zijn echt super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke dingen heb je gekocht! Ik ga heel af en toe ook wel eens alleen, best wel relaxed soms.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nice rings :) haha mafkees met je alleen shoppen, ik doe dat eigenlijk altijd. Dan heb je niet dat gezeur aan je hoofd als je toch nog een keer de H&M binnen wilt, ookal ben je er al 3 keer binnen geweest en kan je super onsmakelijk je pizzabroodje van de bakkerbart in je eentje op eten op zo'n bankje. Of nog erger, je kan ook gewoon bij de la place to go een broodje halen en die op straat op eten. Loners for life haha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oehh die sandalen wil ik ook wel voor 10 euro! En liefde voor je armband inderdaad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige aankopen, vind vooral de sandaaltjes erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke dingen! Zon tanktop zoek ik nog!! Snel even langs de h&m duss.

    Alvast veel plezier in Blanes, ik ben vorig jaar ook geweest. Was super haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alleen shoppen vind ik heerlijk! Lekker in je eigen tempo rondkijken :)
    Maar het is wel gezelliger als je tussendoor iets kan eten of drinken met iemand anders haha
    Je hebt echt mooie spulletjes gekocht! Ik ben al een tijdje op zoek naar mooie open schoenen en deze van H&M zijn erg mooi!
    En foute broekjes zijn altijd goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vind die accessoires van de H&M echt heel erg leuk! En ik shop erg graag alleen, ook al doe ik het niet vaak. De grootste stap is alleen de deur uit gaan, daarna is het heerlijk haha.
    xo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!