maandag 24 juni 2013

Budget Wishlist | H&M

Ik mag voorlopig van mezelf niks meer kopen, al begint het wel te kriebelen als ze op een van je favo webshops hele prettige deals hebben. Ze hebben de H&M collectie weer aangevuld, jammer dat het op een moment is dat ik moet sparen. Damn! De middelste gele top (die er ook in het wit, grijs en zwart is) kost maar 2,95! Snap je nu dat ik shopkriebels krijg? Het fake leren jasje vind ik vooral erg handig en is de duurste van allemaal. Het jasje kost 39,95. Ook heb ik al voldoende shortjes ingeslagen voor de zomer, maar omdat ik graag panty's onder shortjes draag kan ik ze na de zomer ook gewoon nog aan. Dit shortje kost ook maar 19,95! Verder betaal je voor het hoedje 9,95 en voor het setje armbanden die ik nog heel erg graag wil ook 2,95. Deze keer ga ik me inhouden, al doet het me pijn haha. 

Moeten jullie ook zuiniger aan doen door vakantie? En waar gaan jullie heen? :D 


19 opmerkingen:

  1. Hele gave items! Ik moet juist nog even wachten voordat ik flink mag shoppen haha! Afgelopen maanden zo goed als niets gekocht zodat ik over 2 weekjes in Antwerpen helemaal los kan gaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the yellow top :) voor 2,95 kan je op zich wel een uitzondering maken toch haha?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die gele top is idd gaaf! Ik moet me ook maar inhouden, maar dan vooral omdat het gewoon niet meer in mijn kledingkast past èn omdat ik niet meer weet wat ik aan moet trekken.. zoveel heb ik! Ik ga naar Mallorca over 3 weekjes :D Hopelijk hebben ze daar niet al te veel leuke spulletjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke collage. Ik moet inderdaad zuiniger aan doen. Ik ga naar Kreta met mijn vriend. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke wishlist Joy. Vooral die gele top ;-) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gele topje is ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gehele setje vind ik geweldig, heel stijl vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke items! Just the way I like it! All black met een pop of color ;)

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO A LIMITED EDITION MARC JACOBS FOR COCA COLA LIGHT PACKET!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ERg leuke items, vooral het neon shirtje. Zou vast ook erg mooi bij elkaar staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke items zo bij elkaar! En die gele top voor maar 2,95 euro? Nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, die gele top ga ik maar bestellen denk ik! Vind zo'n leren shortje en een gele top echt een super leuke combo. Jammer dat je geen geld mag uitgeven, ik ga niet op vakantie dus gelukkig geld dat niet voor mij haha ;D
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankopen, dat hoedje is echt tof! (:
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!