vrijdag 14 juni 2013

GESLAAGD!


Daar zit ik, toch wel een beetje trots op mezelf na een lange maar toch wel leuke dag gisteren. Ik kwam best wel laat uit bed, omdat ik die nacht heel erg slecht had geslapen. 'S middags ging ik naar mijn papa, die heel de middag kon aanhoren hoe ik aan het lullen was over koetjes en kalfjes. Ik praatte gisteren zo veel om de tijd maar door te komen, eindelijk was het half 4. Wanneer je in dit uur gebeld werd had je een probleem, je zou zakken of je had een her. Ik vind het zelf een raar concept, je wacht op een telefoontje die je niet wilt. Het eerste half uur was ik constant Twitter en Facebook aan het refreshen en en af en toe zag ik al een 'Helaas..' 'Gezakt!' 'Helaas, een her' staan. Papa zat ondertussen te klagen over zijn Candy Crush level, hij ging van de zenuwen maar spelletjes spelen. Na dat eerste half uur kon ik al beter ademhalen, ik kreeg een berichtje van een mentor leerling dat zij de enige was die gebeld werd. WHAT?! Vijf minuten later, en dus veel te vroeg kwam de lijst met geslaagden al op internet, en gelukkig stond ik er tussen! Jippie!
Na twee glaasjes champagne konden we naar school om iedereen te feliciteren, ook kreeg ik te horen van mijn geschiedenis leraar dat ik een voldoende had voor geschiedenis, dat is me de afgelopen twee jaar amper gelukt. Hoe kan dat nu opeens wel?

Zie hier mijn examenlijst:


Ik vond het één grote grap, van twee onvoldoendes en wat matige zesjes naar geen één onvoldoende! En hoe komt die 7,1 voor economie daar?! Op één persoon na was de hele mentor groep geslaagd, wanneer zij haar herkansing goed maakt is iedereen gewoon geslaagd, we hadden dus een trotse mentor haha. 
De zelfde avond heb ik nog taart op, een fles roze vodka van mijn vriendje gehad en ben ik langs Demi geweest. Gezellig! 
Nu kan ik met een gerust hard verder dingen regelen voor mijn vervolgopleiding, maar eerst vakantie vieren! 



15 opmerkingen:

  1. Super meid! Van harte gefeliciteerd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat leuk! Gefeliciteerd! Geniet maar van je vakantie nu, en super om te slagen zonder onvoldoende's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, gefeliciteerd! Je cijferlijst lijkt best wel op die van mij van 3 jaar terug (eindcijfers bedoel ik dan) ;)

    En geschiedenis was bij mij ook een wonder...

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, geschiedenis is iets wat er bij mij gewoon niet in ging. Ik vond het soms best interessant, maar mijn leraren vertelde het nooit op een goede manier. Zonde!

      Verwijderen
  4. GEFELICITEERD, het was zo spannend gisteren!
    & mooie punten heb je. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteeerd! Wat een mooie cijferlijst zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd meid! Mooie cijferlijst.
    Geniet er maar lekker van.

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Erg mooie cijfers, mag je fier op zijn! Ik volg je nu met bloglovin!
    Nathalie
    Ps: Misschien wil je meedoen met mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Ik ben zelf ook geslaagd en het voelt heerlijk! Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog. X

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!