maandag 10 juni 2013

Hi Tumblr

Ik bezit mijn Tumblr account denk ik al drie jaar, eens in het jaar probeerde ik wat maar na tien minuten haakte ik af aangezien ik er geen ene drol van snapte. Zo vandaag weer, ik heb mijn account wat aangepast en wil hem gaan gebruiken voor inspiratie. Heel erg leuk, maar Tumblr doet precies wat ik niet wil, ik wil namelijk een wat dynamischere weergave van de afbeeldingen zonder die teksten er onder. Lastig allemaal.. 
Ik moet wel toegeven dat ik hele gave afbeeldingen tegen kom, ik volg pas drie accounts en ben nu al enthousiast! Oja, zie je dat meisje die hier links onder superman na doet? That's me! Pracht foto! Ahum.
Gebruiken jullie Tumblr, zo ja, ben je erg fanatiek? 

16 opmerkingen:

  1. Ik heb het wel, maar ik snap er eerlijk gezegd geen drol van haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruikte het heel lang terug inderdaad ook; snapte er niets van en het was nog niet zo immens populair. Nu weet ik niet of ik nog zin heb om eraan te beginnen, hoewel daar wel de tofste plaatjes worden gevonden. :) Die foto van je superman move is superr! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook Tumblr! Ik snapte er eerst ook helemaal niks van, maar nu wel en ik ben echt verslaafd haha. Ik vind 't echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice, ik heb het ook maar ik gebruik het nog niet zo vaak
    X Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je opmerking! Zoals je al op mijn blog zag, bezit ik ook een Tumblr account. Ik snapte er in het begin ook niet veel van, maar na maar gewoon doen wat er van me verwacht werd (rebloggen haha) snapte ik er al veel meer van! Dat gedoe met die thema's is inderdaad nogal ingewikkeld. Maar het valt zeker uit te pluizen! Je moet er veel tijd aan besteden in het begin, maar dan heb je ook wat. :)
    Ik heb Tumblr op mijn telefoon, waardoor ik elke dag wel weer wat reblog. Ik ben niet erg fanatiek, maar vind het wel erg leuk om te doen!
    Lots of love,
    Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb misschien ooit zo'n tumblr account gemaakt, maar ik snapte er ook niets van. Ga het toch maar eens op nieuw proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb zelf geen tumblr, maar jat er wel altijd afbeeldingen voor mijn Facebook en blog!
    Leuke blog heb je trouwens. Ik volg je nu.

    x

    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het niet, omdat ik er geen drol van snap!
    Dus fanatiek op Tumblr kun je me ook niet noemen hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb tumblr en ik vind het erg leuk! Hij is al best oud dus ik heb ook nog een hele oude urlnaam: http://thatgirlwearsvans.tumblr.com. Ik vind jouw tumblr echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is dat ik zelf niet bekend ben met Tumblr, dus anders wou ik je wel wat tips geven of helpen. Maar helaas :(

    Trouwens... je zou mee moeten doen aan mijn give-away :D!
    Je kunt een shambala armbandje winnen t.w.v. € 80.- Iets voor jou?

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben toch wel al zo'n twee jaar actief met Tumblr bezig, vind het echt leuk om inspiratie op te vinden. Ik gebruik wel bijna alleen de app, die is echt heel gemakkelijk in gebruik. het duurde bij mij ook wel even voor ik doorhad hoe alles werkte haha ;)

    XO Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb het niet, ik heb het geduld niet om uit te zoeken hoe het werkt enzo, haha
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik snap er ook niks van, daarom zit ik er ook niet op :p



    www.style-chameleon.com

    COOLCAT €75 VOUCHER GIVEAWAY!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb het niet, denk ook niet dat ik het ga gebruiken aangezien niemand er een drol van snapt hahah.
    Enne.. prachtige superwoman foto hoor :D
    Sites doen altijd net wat jij niet wil.. zo lastig ooit ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb tumblr, en ben de laatste maanden weer heel actief! Heb het nu denk ik een jaar en had er na een tijdje echt genoeg van. Maar nu vind ik het weer helemaal leuk :) Het is inderdaad super voor inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!