zaterdag 15 juni 2013

I need your help!

Jullie hebben vast in mijn vorige post gelezen dat ik geslaagd ben (Hoera!), binnenkort komt er dus een diploma uitreiking aan en omdat ik het niet zag zitten mijn best wel korte en afzakkende jurkje van gala aan te trekken besloot ik deze twee basic items te bestellen bij de H&M. Geen idee of het me staat, maar ik hoop het. De bedoeling is dat ik het shirtje in het rokje doe en hem wat plooi (duh), vervolgens draag ik ze denk ik gewoon met mijn loafers. Geen idee of het aan durf op mijn hakken namelijk, gewoon doen of niet?

De outfit moet wel wat opgeleukt worden, hier onder zie je een ring en armbanden setje van de H&M die ik ook in mijn mandje had gestopt, helaas pindakaas waren ze voor mijn diploma uitreiking niet leverbaar. Waar ik trouwens best wel van baal, ik vind ze erg tof en waren goed betaalbaar! Nu is het dus de vraag of ik deze twee ga halen in de winkel, of dat ik één van de andere drie setjes online ga shoppen. 
Voor welk sieraden setje zou jij gaan bij mijn basic outfit?

H&M (Nadeel: Ik moet dan nog de stad in)

Forever21 (Nadeel: Veel verzendkosten)

Oohlala.nl

Sieradenkistje.nl

Kennen jullie nog low-budget sites waar ze leuke sieraden verkopen?

12 opmerkingen:

  1. Die rok ziet er gaaf uit! Ik denk dat setje drie er wel leuk bij staat. Maar een statement ketting zal er ook erg leuk bij staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd nog!!

    Ik vind dat blauwe juist leuk erbij, omdat het anders zo kleurloos is ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Ik zou gaan voor het eerste setje! En hakken? Gewoon doen! Altijd mijn motto als het op hakken aankomt, tenzij je je trein moet halen ;) Maar voor de rest ziet dit er leuk uit!

    XO Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat rokje echt superleuk! Misschien kun je er een zwart shirt met iets van diamantjes of iets chiques boven doen om het nóg gala-achtiger te maken? Hakken zou ik doen hoor, dat staat vast geweldig. En leuk natuurlijk dat je die basics ook na het gala gewoon nog aankan! Die sieraden van de H&M vind ik wel het leukste.
    xx
    fashionosaur.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!! Ik zou denk ik een opvallende ketting erbij kopen, maar je outfit net wat opvallender! En gewoon die hakken aan!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke outfit, alleen wat nanne inderdaad al zegt, een mooie statement ketting erbij. Zoek eens op ebay, heb je er genoeg goedkope van :)

    liefs
    xoxo
    Shalane
    www.thefashionmoodboard.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd! Ik vind het eerste setje heel leuk! En als ik jouw was zou ik gewoon je hakken aan doen, it's your time to shine haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de eerste wel heel leuk, maar daarvoor moet je inderdaad nog de stad in.. ik ken asiisa.nl, hele leuke spulletjes hebben ze daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou er een opvallende ketting bij dragen! In een lekker fel kleurtje.
    Dan kun je nog wat zilveren ringen/armbanden om doen :)

    het is maar een idee haha
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind die wishbone ketting erg gaaf, maar ik zou voor een bij een basic outfit toch voor opvallend gaan.
    Ik volg je nu via Bloglovin' en GFC.
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!