vrijdag 7 juni 2013

Instagram | Last Month

Een nieuw maand overzicht van mijn Instagram foto's, een maand vol nieuwe spulletjes, het overleven van de examen weken en de eerste (echte) zonnestralen!  


Avondje met Maren | Fototjes maken met het welbekende Vogue shirt | Zelfgemaakte koude zalm pasta, het lekkerste eten met deze warme dagen! | Dit was vanmiddag, voor het eerst weer naar het zwembad :-)
Chillen met de ELLE terwijl moeders laarzen aan het passen is | Middagje shoppen met het vriendinnetje | De buit | Mijn nieuwe 'Blanes-prove' handdoek met palmbomen
Ketting en shirt besteld bij ComeGetFashion.com, een van mijn lievelings webshops | Leuk momentje op whatsapp | Voor het eerst in een shortje (en laarzen), YES! | Toch maar eens mijn uitgescheurde broek aan, kan het nog?
Mijn eindwerkstuk in de expositie, afgerond met een 7,2! | De zonnebril die ik heb bekroond tot tofste zonnebril uit mijn collectie. Plus mijn ying-yang shirtje. Leuk, leuk! | Nieuwe ring van de Shoeby, groot maar tof | Het leesvoer wat ik had gekocht voor tijdens het leren, nog steeds niet echt de tijd voor genomen trouwens. Zonde. 

8 opmerkingen:

  1. Wat heeft Maren een leuke ketting en blouse aan op de eerste foto! En wat is die ring van de Shoeby gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's!! <3

    Ik organiseer samen met CoolCat een leuke giveaway. Doe mee aan de styling contest en maak kans op €75,- shopping money!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/06/giveaway-coolcat-styling-contest.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom je die pasta ook even voor mij maken joyke? :) jammiee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Ik volg je nu op Instagram :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!