zaterdag 8 juni 2013

Look #12

Het was donker. Het werd koud. Wij gingen naar buiten. Dat was het wel zo'n beetje. Mijn vriendin die haar blog ge-'restart' (uitspraak: ge-riestart) heeft wilde graag wat nieuwe foto's. Dus waarom zou ik niet mee gaan als fotograaf? Ik kon het niet laten om zelf ook wat te poseren, ondanks dat ik er achter kwam dat het met zijn twee├źn soms wat awkward is. Ik sta blijkbaar heel raar op foto's als iemand anders ze maakt, ik ben meer een persoon doe hem gewoon op de timer moet zetten op een eenzame middag.  

Hoedje, Shirt, Legging H&M | Ketting, Loafers Primark | Ring New Look | Cross armbandje ComeGetFashion



En dit is Maren. Hallo Maren. 
Over een paar dagen komt deel twee. Ik heb me namelijk nog een keer omgekleed :-)

16 opmerkingen:

  1. Wat zit je haar leuk! En die ketting die je om hebt is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zulke nachtelijke foto's! En ik vind niet dat je er awkward op staat hoor, gewoon leuk, don't worry! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha de laatste zin ook: oja er komt ook nog een deel 2. Nou ik ben benieuwd hoor! En niet getreurd, jouw foto's met een fotograaf zien er altijd nog beter uit dan wanneer ik op de foto moet hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit, vooral je broek is gaaf!!

    Ik organiseer een leuke giveaway met CoolCat! Doe mee met de styling contest op mijn blog en maak kans op €75,- shopping money!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfits! En jij komt me ook bekend voor haha, ik heb alleen geen idee waarvan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien van carnaval die vrijdag in Breda?
      Volgens mij was joy er ook bij toen ik jou tegenkwam! hahah

      Verwijderen
    2. Oja! Dat was een keer met happy houren in zo'n (beetje verlaten) tentje! Wauw, dat ik zo goed gezichten kan onthouden haha.

      Verwijderen
  6. Je staat helemaal niet stom op de foto's als iemand anders ze maakt, ze zijn leuk geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!!
    Haha ja inderdaad, volgens mij via anouk (wilco) of niet? Ook leuk dag jij blogt!! Bij mij is het een schoolopdracht haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja haha ik zie je wel eens, inderdaad bij de groep van Wilco, Jori, Stijn enzo.
      Dat is geen vervelende schoolopdracht dan!

      Verwijderen
    2. haha nee zeker niet! Ik blijf ook doorgaan hierna.

      Verwijderen
  8. Heel leuke foto's! Die broek staat je erg goed! Tof dat je een goede camera hebt die 's nachts goed trekt, doet de mijne namelijk niet ;) Je vriendin ziet er ook super uit! Bedankt om me te volgen, ik volg je nu ook op Tumblr & GFC!

    XO Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You look stunning!
    Your blog is very inspiring
    I'm following you now
    Hope you can follow back!

    Lots of love,

    April Fashionreports
    www.freakdelafashion.com

    Enter my Giveaway win €75 voucher from Coolcat

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauw ik vind je haar echt supermooi! en je hebt in het donker echt goede foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!