donderdag 27 juni 2013

New books


Nooit geweten dat boeken kopen best lastig is, ik had een Bruna bon + Boekenbon bij me en wist dus dat het me niet veel ging kosten. Maar men oh men, wat zijn er veel boeken. Lichtelijk ongemakkelijk liep ik door de winkel en las ik wat achterkanten. Te serieus, te depressief. Boeken over zelfmoord en boeken over een shopverslaving, waarbij ik even moest grinniken. Mijn eerste keus had ik gemaakt na tien minuutjes, Verkikkerd had ik al op internet gevonden en ondanks dat ik niet echt een fan was van de kaft heb ik hem meegenomen.

'' Lucy verheugt zich op een studententijd zonder haar ouders en hoogbegaafde zusje. Tot haar grote afschuw komt ze terecht op de campus, in een huis vol nerds. Denk maar niet dat ze ook maar iets met haar huisgenoten te maken wil hebben! Vooral niet met die lange, blonde jongen die twee kamers verderop woont. Waar kent ze hem toch van? En waarom krijgt ze het zo warm van hem? Ze valt toch zeker niet op nerds... '' 


Het boek kostte 17,50, ik had dus nog 2,50 over vond het zonde die niet te gebruiken. Eerst nam ik een kijkje bij nieuwe oortjes voor in mijn telefoon maar die waren toch nog best prijzig. Ik ging dus nog maar opzoek naar een goedkoop boek en zo kwam ik bij Vochtige Streken terecht, papa lachte me daarnet al uit om te titel. Ik had hem namelijk nog niet op de 'doordenk' manier bekeken. Jakkie.
Net heb ik hem even door zitten bladeren en stuitte ik op woorden als: Slangentongtepel, kont, eikel en deegflapjes (Iew). Ik heb denk de achterkant van het boek een beetje verkeerd begrepen.

'' Na een mislukte poging om haar intieme delen te scheren, ligt de achttienjarige Helen op de afdeling interne geneeskunde van het Maria Bijstand Ziekenhuis. Ze koestert de hoop dat haar gescheiden ouders aan haar ziekbed nader tot elkaar komen en met dit doel voor ogen probeert zij haar verblijf in het ziekenhuis zo lang mogelijk te rekken. Omgeven door medische instrumenten en zoemende machines overdenkt ze op onverbloemde wijze de uitzonderlijke gaven van het vrouwelijk lichaam. ''



Beide boeken hebben me 3,45 gekost! Jippie! Nu heb ik weer wat leesvoer voor in de koffer mee naar Spanje. Al ben ik benieuwd of het tweede boek mij echt zo gelukkig gaat maken, haha.

Kopen jullie wel eens boeken?

7 opmerkingen:

  1. Het eerste boek lijkt me heel leuk!



    www.style-chameleon.com

    WIN A PAIR OF SHOES ON MY BLOG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze lijken me alletwee leuk! Die laatste klinkt een beetje gek, maar volgens mij kan dat wel eens gewoon heel grappig zijn. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerste boek lijkt me leuk! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat tweede boek klinkt inderdaad een beetje raar, ben wel benieuwd of het echt zo erg is. De eerste lijkt me ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben inmiddels over de helft. Hij is nog erger dan ik had verwacht, ondanks alle vieze en vreemde dingen lees ik hem toch maar uit haha.

      Verwijderen
  5. Klinken als super leuke boeken! Moet nog een boek kopen voor de lange autoreis..

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha dat laatste boek lijkt me te grappig! En het eerste klinkt oprecht leuk. Ik ben zelf een vreselijke boekennerd dus als je boekentips nodig hebt als je deze uit hebt, ben je bij mij aan het juiste adres ;)

    XO Imke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!