zondag 2 juni 2013

New in | Ready for summer!


Afgelopen maandag had ik mijn laatste examen, nadat ik voor het laatst mijn kluisje gebruikte om mijn jas eruit te pakken begonnen een leraar over het feit of ik al een feest gepland had? 'Uh, nou.. Dat weet ik nog niet hoor.' Heb je dan al een vlaggenstok? 'Nee ook niet, nog niets is zeker hoor meneer!' Heel fijn om te horen dat mijn wiskunde leraar er zoveel vertrouwen in heeft, maar ik zelf loop maar niet te hard van stapel. 
Donderdag ging ik samen met een vriendin (alweer) naar Breda, het is een stad die voor mij het makkelijkst toegankelijk is met de bus. We hebben afgesproken de volgende keer eens iets anders te doen, iemand suggesties? 


Zo kocht ik na bijna een jaar weer eens make-up. EEN JAAR?! Ja, zoiets haha. Mijn Garnier BB Cream komt tot zijn einde en het zelfde gold voor de Hema poeder en de kwast die inmiddels wat vettig geworden was. Daar stond ik, voor het make-up schap. Het voelt nog wat onwennig, mijn vriendin kwam aan met een doosje met bruine poeder. Ik zei: Dat is toch wel de kleur van je wenkbrauwen?' Ze lachte. 'Het is oogschaduw' Oja, tuurlijk. Wist ik wel. Zucht. Ik moet me echt meer verdiepen in make-up, gelukkig bestaan er genoeg leuke beauty bloggers! 



Ik probeer al een jaar eens in de maand iets meer te doen dan mascara, wanneer ik dan een low budget eye-liner ding pakte die ik ooit eens had gekocht, ging ik fataal de mist in. Bobbels, vlekken, zwarte vlekken op mijn lens. Ok√©, laat maar. De laatste maanden probeerde ik het wel eens met een zwart oog potlood, dat lukte al beter, maar toch was ik benieuwd of er iets beters was. Toen ik deze twee Catrice producten zag liggen herkende ik ze, ik heb ze bij een beauty blogger voorbij zien komen. Vanmiddag heb ik het voor het eerst uitgeprobeerd, en het lukte! Naja, redelijk. Het lijntje is nog steeds te dik en nog niet helemaal strak. Maar dit is zeker een aanrader! Mensen met lenzen moeten uitkijken, gisteren wilde ik hem ook al proberen maar na twee millimeter merkte ik dat heel mijn lens zwart was. Het was mijn laatste lens, ook dat nog.. 


Ook wilde ik een nieuwe BB Cream proberen, de Light van Garnier bevalt me heel erg goed en ik doe er super lang mee. Maar ik was benieuwd of het nog goedkoper kon. Helaas merk ik tussen beide producten, deze van Essense en die van Garnier een groot verschil. De volgende keer toch maar weer voor de wat duurdere variant, tenzij een van jullie een prima BB Cream kent onder de tien euro? 


Een praktisch 'Bommetje!' bikini is het zeker niet, het bovenstukje bevat geen bandjes en wanneer er een wild persoon voorbij komt die mijn rits naar beneden trekt ben ik ook de pineut. Maar wat is hij leuk, ik krijg nu nog meer zin in mijn vakantie naar Spanje! De bikini is van de H&M. Ook wilde ik al een tijdje een Levi's shortje, ik heb een look a like van de Primark, maar die heb ik helaas te klein gekocht en zit dus niet zo lekker en mooi. Nu heb ik een echte, ik ben er echt heel blij mee! Ik kocht het shortje bij de MenAtWork. Als laatste kocht ik een nieuwe lichte broek bij de Zara, het leek me tof met mijn witte all stars en om eens af te wisselen met al de donkere broeken die ik heb.








8 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen! Je kan ook de rits van de bikini dicht naaien? Zo kan niemand hem open ritsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke aankopen! ik gebruik zelf ook altijd de garnier bb cream! deze vind ik zelf wel het beste. Mooie bikini trouwens:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi shortje en super leuke bikini!! xx Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke new-ins!
    XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou jij kan er weer even tegenaan :)
    Super leuke bikini heb je!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!