woensdag 12 juni 2013

Trend | Tropical caps

De tropische bloemen, palm, zee, horizon prints, ik vind het tof! Ik zou graag nog een leuke top in deze print willen hebben. Op fashiolista kwam ik een andere variant tegen, namelijk de caps! Misschien een beetje mannelijk, maar ik vind het wel iets stoers hebben. Met deze fashionable petten is je hoofd beschermd tegen de zon en val je op! De meeste petten zijn van de Amerikaanse sites: SWELL en HUFWORLDWIDE. Ik heb zelf niet bekend met deze sites, simpel weg omdat ik niet bij sites bestel waarbij je niet met ideal kan betalen. Eerst maar eens opzoek naar de tropische top! :-)


Vinden jullie het wat? Of is het te mannelijk? 

7 opmerkingen:

  1. Ik zou de rechtse van de onderste rij wel willen of die zwarte met 4 palmbomen erop! Ik denk trouwens wel dat ik nog zo'n pet ga halen voor vakantie, jongensachtig of niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die middelste aan de onderste rij vind ik echt super leuk :D Ik zou alleen niet weten of dit mij staat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh die petten zien er erg leuk uit en ik ben ook helemaal verlieft op tropische printjes haha. (:
    Alleen jammer dat je in de winkel nog maar zelden tropische printjes ziet..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk vind ik ze! Vooral die 6e. Ik draag alleen niet graag petten, dus ik denk niet dat je me snel met zo een ziet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!