dinsdag 18 juni 2013

Zomertrends bij Stylight!

Ik ben gek op inspiratiesites! Naast Fashiolista, Lookbook en de vele webshops die ik afstruint om te zien welke items ze hebben kwam ik dit jaar ook terecht bij Stylight! Men maakt op deze sites gebruik van een collagevorm om zijn of haar outfit te showen. Zo zetten ze er foto's in van hun outfit met bijvoorbeeld quotes of muziek. Het meest handige aan deze vorm van inspiratie is dat je binnen twee klikken weet waar nou 'dat geweldige zomerse topje' vandaan komt! Je kunt hun Look's 'hearten' om te laten weten dat je het tof vind, vervolgens kun je het zelfde doen met de losse items die ze in haar Board/Look verwerkt heeft. Op je eigen profiel kun je deze vervolgens terug vinden! Easy!
In dit artikel ga ik je vooral laten zien welke zomertrends mij opvielen bij de gebruikers, het is niet zo dat het allemaal mijn eigen stijl is maar ik vind het er wel allemaal gaaf uitzien. Kijk mee!


Boven - In een paar artikelen terug heb je vast gelezen dat ik dol ben op de tropische/sunset prints, het geeft mij het ultieme vakantie gevoel en dat heb ik ook met deze blouse. De blauwe kleur is zo mooi, helaas heb ik van de week in de stad nog weinig van zulke mooie blousjes gezien. Verder zie ik steeds vaker (Vooral op blogs, bij ons in de buurt geldt vooral het motto: Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. Helaas) de maxi skirt! In combinatie met de blouse vind ik het haar goed staan. Basic heels + de grote ronde zonnebril maken het helemaal af. Tof! 
Onder - Het bewijs, niet alleen vrouwen delen hun passie voor mode op internet. Verder draagt deze jongen een vrij basic outfit, al maakt hij het wat gewaagder met de stoffen Tribal broek. Weer een trend die afgelopen jaar al begonnen is en zich blijft doorzetten. 



Boven -  Witte shirts met zwarte teksten, of andersom. Ik houd er van. Dit is niet iets wat nu pas écht een trend is, alleen valt het me nu pas op hoe leuk je een outfit kan maken met zo'n shirt. Ik weet niet of ik zelf over straat zou lopen met een bikini broekje en Dr. Martens, maar ach.. Inspiratie blijft inspiratie toch?
Onder - Ja ja, daar hebben we de cap weer. Ik begin caps en hoedjes de laatste tijd steeds leuker te vinden, verder is het nogal handig wanneer de zon vreselijk hard zijn best doet. Het leukste aan deze look vind ik de leren skater skirt. Rokjes vind ik al snel tuttig, maar hoe zij het combineert vind ik het echt heel tof!


Boven - Bloemen krans in je haar + de crop top/blouse. Wat ziet het er schattig uit, en aangezien het weer mee gaat werken kunnen de korte topjes gewoon aangetrokken worden. De bloemenkrans heb ik bij verschillende bloggers al voorbij zien komen, bijvoorbeeld bij Josephine! Verder kun je zo'n spijker blousje echt wel een zomertrend noemen, het staat leuk en laat je gebruinde buik zien!
Onder - Streepjes, streepjes, streepjes. Ik durf te wedden dat één op de drie meisjes die bezig is met mode in het bezit is van een gestreept item. In elke winkel hangen verschillende kledingstukken en ik zelf heb er een blouse van. Je ziet hier dat Stylight linkt naar een hele mooie blazer, hebben!

Boven - Deze look vind ik mooi. Stoer en meisjesachtig tegelijkertijd door de cap die ze draagt en de high-low rok. Het heeft iets sierlijks en is ideaal voor op het strand. Wanneer iets ideaal is voor op het strand kunnen we het ook wel een zomer musthave noemen.

Mijn eigen look! KLIK 
Ik vind het een leuk concept. De personen op deze foto's hebben zelf hun eigen collage's vormgegeven en maken daar allemaal op hun eigen manier gebruik van. De ene gebruikt een quote, de ander voegt er een leuk printje aan toe en dit laatste meisje neemt de mogelijkheid haar site te promoten.
Verder kun je op de Stylight site ook makkelijk losse items bekijken onder de verschillende kopjes zoals 'Jasssen', 'Tops' en 'Sandalen'. Er staan heel veel leuke dingen tussen, dus neem vooral een kijkje!

Maken jullie wel eens gebruik van Stylight? 


22 opmerkingen:

  1. Ik maak regelmatig gebruik van Stylight!
    Echt ideaal om inspiratie op te doen voor je outfits vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke inspiratie. Ik ga ook maar eens een kijkje nemen op die site!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke inspiratie zeg! Ik ga er ook maar een kijkje nemen :)

    xo Anouk
    www.keysofanouk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stylight is inderdaad erg fijn! Ik gebruik het zelf ook. Je hebt een leuk blog.
    Zullen we elkaar volgen?
    Liefs,
    Lindsey.
    http://sparksandfairytales.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ook een heel leuk platform! Ik had nog niet gezien dat je ook een account hebt! Ik ging je even zoeken en volg je nu. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag jou wel staan, bij trending van de dag! Je kwam me HEEL erg bekend voor! :D

      Verwijderen
  6. Super leuk!! :)

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit, ook je eigen look!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. broeken met prints zijn zo leuk <3

    http://kissokill.net/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stylelight is ideaal voor inspiratie! :)
    leuke post!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van Stylight, maar dit ziet er inderdaad erg leuk uit!

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke inspratie!
    En ook al heeft iedereen hem, het vogue shirt blijft leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb er ook eens een account gemaakt, maar een beetje uit het oog verloren... Heel leuke sets die je hier toont! Die met de crop top blouse en de tropische blouse zijn mijn favorieten!

    XO Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahh geweldig die top met de palmbomen & die broek met dat printje!
    Erg leuke post en Stylight is echt een enorm leuke site. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super toffe inspiratie site idd!
    gave looks!!

    New outfit post; Catch the light
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om te zien! Ik vind Stylight ook echt een super handige site, heb al veel leuke boards er op gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stylight is inderdaad echt super leuk! leuke trends heb je ook neergezet, en je eigenlook is ook heel gaaf xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!