donderdag 11 juli 2013

Current River Island favorites

De laatste keer dat ik naar Rotterdam ging ontdekte ik vijf minuten voordat de winkels gingen sluiten de River Island, balen dat ik deed. Ik zag in die vijf minuten tien keer zoveel leukere dingen dat dat ik daarvoor had gezien (en gekocht). Nu neem ik dus af en toe een kijkje op de site want helaas zijn de winkels veel te ver weg. Deze keer heb ik mijn favoriete items bij elkaar gezet. Ik moet zeggen dat de laarzen best netjes voor me zijn, al vind ik ze toch iets stoers hebben. De Vans look-a-likes vind ik ook erg tof! Wat vinden jullie er van? Komen jullie vaak bij de River Island?

8 opmerkingen:

  1. AAAH, echt een top winkel hea, River Island...
    al deze items staan nu ook op mijn wishlist <3
    lieffs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie heel vaak super leuke dingen van de River Island in tijdschriften etc staan, maar zelf ben ik de winkel nog nooit tegen gekomen. Maar nu weet ik dus dat hij in Rotterdam wel zit jeuj!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa leuke winkel en toevallig ga ik vrijdag (oh morgen dus) naar Rdam! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whoee die laarsjes zou ik wel willen hebben!
    Super leuk :O

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the panthers shirt. Die zou ik wel voor mijn hiphoplessen willen. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat gele shirtje is echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!