woensdag 24 juli 2013

H&M Bestelling | Perfect boots

Ik kon het niet laten, wanneer afgelopen week het nieuwe H&M boekje binnen kwam vielen mijn ogen gelijk op deze pareltjes. Ik was niet dol op de nieuwe kleding, maar deze laarsjes, wauw! Ze hebben mijn favo kleur, zijn stoer door de metalen delen en toch ook wel weer netjes door het glimmende materiaal. Liefde op het eerste gezicht dus! Vanmiddag moest ik het doen, ik heb op de bestelknop geklikt. Ik zou sparen voor vakantie, maar ik vond dat ik mijn 50.- kleedgeld best mocht besteden aan kleding. Anders hadden ze het maar geen kleedgeld moeten noemen. Verder bestelde ik een simpele witte wijde top bij. (die ik al had, maar wat was gekrompen in de was, argh!) Ik heb momenteel heel veel simpele tops, ik vind dat heel fijn combineren met een statement ketting waarvan ik er momenteel acht of negen van heb. De top kostte me nu maar drie euro! Verder koos ik deze broek uit de Sale, een simpele grijze broek leek me wel makkelijk en hij kostte maar zeven eurie! Ik twijfel wel over de maat, maar ik ben benieuwd. Happy days! 
Kortingscodes: Gebruik 0549 voor gratis verzending en 1304 voor vijf euro korting. 

14 opmerkingen:

  1. Wauw, zelfs leuk samen als outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat denk ik ook! Hoedje en leuke ketting erbij, klaar!

      Verwijderen
  2. Ah wat een mooie items! Die boots zijn zo gaaf. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die broek heb ik ook al besteld. Ik had er al zo één en die zit echt lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie aankopen! Vooral de laarsjes zijn super, zoiets wil ik ook nog wel voor het najaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke aankoopjes! Vooral die laarsjes zijn heel gaaf! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die laarsjes zijn echt perfect! X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een grijze skinny is altijd goed! ik gebruik nog altijd 1 van 20% korting maar die weet ik even niet uit mijn hoofd haha!


    XH
    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die broek ziet er goed uit en zeven euro is zeker niet duur! Leuke blog heb je :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie items, die laarsjes zijn inderdaad perfect!!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke items ! Die laarsjes zijn echt tof !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!