maandag 15 juli 2013

Inspiratiepost #01

Ik ga om de zoveel tijd een inspiratiepost plaatsen met afbeeldingen van WeHeartIt.com. Ik vind het heerlijk om even rond te neuzen tussen de plaatjes en ideeën op te doen!

1. Favo shoes! Ik denk dat mijn witte lage All Stars een van de beste aankopen is geweest! 2. Ik krijg zo veel zin in mijn vakantie naar Spanje, er moest even een beachy foto tussen! Liefde voor de bril trouwens. 3. Same story, ik ben van plan lekker veel cocktailtjes te drinken in Blanes! 4. 'Minimalistic' Heel tof om als zoekopdracht te doen. 5. Herkenbaar? Drank en feest! Jeej! 6. Omdat ik momenteel veel meer aan het experimenteren ben met make-up vond ik dit erg toepasselijk. Al gaat zo'n perfect lijntje me never nooit niet lukken. 7. Ik wil dat shortje, de croptop plus de ketting graag. Nu. 8. Deze foto vind ik zo super mooi, en de bril is zo tof. 9. Witten effen of zwarte effen Vans blijven op mijn wishlist staan, deze vind ik zelf erg gaaf! 

Bron: WeHeartIt.com

13 opmerkingen:

  1. superleuk! Ik vind weheartit.com zo'n leuke site :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof! Die plaatjes met de ronde brillen vind ik echt heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke foto's! I looove weheartit, maar tumblr vind ik ook heel leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lage All Stars zijn op dit moment zo fijn! Links onder is trouwens een mooie afbeelding.

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Ik vind het ook altijd heerlijk om rond te neuzen op Weheartit.

    X lisa

    www.llittleblonde.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik wil ook zo'n perfecte lijn krijgen met eyeliner ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke post! Perfecte wing, jaloers...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke post! Ik heb witte lage all stars en ik heb ze nu toevallig ook aan haha xD Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh wauw wat een prachtige plaatjes! Leuke post dit, ik kijk uit naar de volgende (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk artikel. Ik word er helemaal blij van, omdat het zoveel vrolijke kleuren zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!