zaterdag 20 juli 2013

Instagram | Last Month


Het is weer tijd voor een samenvatting van mijn Instagram! Oja, en een nieuwtje. Hier boven zie je heel klein staan 'CMD student', want ik ben namelijk ingeloot voor de studie! Jippie! Verder gaat het prima met me, dit weekend ga ik nog uit en naar een opening van een beachclub waar DJ La Fuente komt. Leuk, leuk! Over ongeveer twee weken ga ik ein-de-lijk naar Blanes en daarna komen de serieuzere dingen weer aanbod. Zoals de intro van de opleiding, en de eerste weken school. Zelf vind ik het echt heel spannend, je bent weer de jongste en ik moet mezelf weer opnieuw gaan bewijzen. Maar dat gaat vast allemaal wel goed komen, I guess.


OOTD met mijn Zara tijger shirt en Levi's shortje! | Nieuwe armband, ik vind hem tof! | Sale bij Vero Moda. Een best wel foute flower denim blouse. Echt iets voor mij. | Bedenken wat ik aan deed naar mijn aller, aller laatste schoolfeestje. 
Fashionista + Blogazine in de bus, nice! | Leuk doen met mezelf, ahum. | Nieuwe matte en glanzende ringen van het Kruidvat. | Op de foto met m'n teamgenootje Iris! 

Matching my first skater skirt! | Gewonnen sieraden van Joyce Jeroense! | Tweede ijsje van die dag, score: zes bollen! Oeps! | Dansen in de tuin. Met de timer aan. Leuk. 

In luf met mijn nieuwe statement kettingen van de Primark. | Mijn eerste croptop! (Heb er inmiddels al twee) 


6 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! En wat goed dat je bent ingeloot voor je opleiding! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's en die 'foute' flower denim blouse van vero moda lijkt me erg leuk! (:
    & goed nieuws dat je bent ingeloot, lijkt me een leuke opleiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's!
    Echt super leuk dat je bent ingeloot, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij toch een leuke stijl :)

    x
    theglittercompany.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!