zondag 7 juli 2013

Mini Kruidvat shoplog

Nadat ik gisteren middag mijn ramen had gezeemd en een middagje geblogd had ben ik even naar het Kruidvat gereden. Ik had nieuwe shampoo en conditioner nodig en ook mijn favo BB Cream raakte op. 
Na bijna een jaar was ik toe aan een nieuw tubetje, deze van Garnier bevalt me prima! Hij dekt goed, ruikt niet chemisch en ik heb het idee dat hij ook wat doet voor mijn huid. Pas geleden had ik ook een BB Cream van Essence geprobeerd, de prijs lag erg laag en was die het proberen waard. Helaas was deze helemaal niet geschikt voor mij en de lichtste variant is te oranje. Ik gebruik hem nu soms voor onder mijn oogleden, en bij de rode plekjes bij mijn neus. Ook van Garnier kocht ik de lichtste variant, in de winkel heb je volgens mij drie tinten. Ook nog een speciale tegen veroudering van de huid en een voor een vettige huid, mijn vriendin is over de laatste erg tevreden! De BB Cream kost 10.16!



Verder loopt er nu een actie van twee + één gratis op alle Andrélon haar producten. Helaas was er al heel veel op, ik vond toevallig op een hele andere plek nog de Oil & Care variant en verder kocht ik mijn all time favoriet de Perfecte Krul! Qua make-up koop ik bijna nooit iets. Ik vind die tien euro aan de BB Cream al een hele stap voor mezelf haha. Toch stuitte ik op de low budget rekken en nam deze oogschaduw en blush mee. Ik gebruik nooit oogschaduw, en deze leek me heel beschikt om mee te beginnen. De kleuren zijn veel lichter dan dat ze hier op de foto lijken en hebben beide een goud getinte ondertoon. Hopelijk kan ik er iets mee! Verder kocht ik de blush, ik had bijna een jaar terug een blush gekocht van Catrice met een oranje gloed. Deze pigmentatie was zo goed, dat het er bij mij echt niet uit zag. Deze keer probeer ik meer een roze tint, hopelijk staat het me beter. De oogschaduw was 2.89 en de blush 3.99!


Essence 3D eyeshadow 08 irresistible vanilla latte - Catrice Multi Colour Blush 070 Iced Caramel Macchiato
Ontdek ik net dat beide producten een soort van 'Koffie' naam hebben. Ik krijg er dorst van.
Als laatste kocht ik (alweer) een setje ringen. Ik draag mijn laatst gekochte ringen setje van de H&M heel graag, zo graag dat ze al verkleuren. Nu vond ik deze bij het Kruidvat en vond ze erg tof, het zijn zilveren in glans en mat. Aangezien ik maat L had meegenomen (dit was de laatste) vraag ik me af of het geen above knuckle ringen zijn. Dat had ik eigenlijk ook wel erg leuk gevonden, daar ga ik de vorige keer maar naar opzoek! Dit setje ringen kostte 3.95!



16 opmerkingen:

  1. Haha joy ik denk dat het inderdaad above knuckle ringen waren, maar goed zo staan ze ook leuk! Ik heb laatst ook voor het eerst een bb-cream gekocht, maar kan nou niet echt zeggen dat ik bij mezelf zo veel verschil zie :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke dingen heb je gekocht zeg (:!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah, die BB-cream van Garnier is echt geweldig. Die van mij is bijjjjjna op, dus ik moet snel weer even naar de winkel rennen om een nieuwe te kopen! Wat een leuke ringetjes, ook tof als ze above knuckle zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen heb je geshopt! :)

    Als het je leuk lijkt; ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog. In mijn linkparty mag je reclame maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Tof toch?!:) Als je zin hebt om mee te feesten, je bent van harte uitgenodigd!

    Liefs van Rosie
    van Lifebyrosie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt hele leuke aankopen, die blush van catrice lijkt me erg mooi en de ringen zijn ook echt leuk voor de zomer! Heb je zin om mee te doen aan mijn winactie? Je kunt nu een superfijne curling wand winnen van Remington! Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen, ik ben benieuwd naar die 3D eyeshadow :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke dingen heb je gekocht! Ik ben opzoek naar een geschikte BBcream, heb er namelijk nog nooit één gekocht, ik hoor vaak dat deze fijn is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is hij echt! Ik raad hem je echt aan, al zijn er denk ik nog genoeg anderen. Die van Nivea is denk ik ook erg fijn!

      Verwijderen
  8. Wat een leuke aankoopjes en prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De oil & care shampoo gebruik ik ook, vind ik erg fijn X
    www.iamanightblogger.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I almost brought the BB cream above myself recently, but i hadn't seen many reviews on it so i wasn't to sure.. The rings look cool!

    Please visit my blog..

    http://polkaanddots.blogspot.co.uk/

    Brittany, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke aankoopjes van de Kruidvat. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben nog heel erg benieuwd naar BB cream; moet ik echt nog eens uitproberen. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!