zaterdag 27 juli 2013

Nasty Gal & Wasteland

Amerikaanse webshops, vreselijk. Zo veel leuke dingen maar ik zal het nooit bestellen omdat ik allemaal niet snap hoe dat werkt en ik bang ben voor extra kosten. Het zou veel beter zijn als ze gewoon met iDeal gingen werken en vervolgens gratis gingen verzenden! Maar hé, wie ben ik om dat te beslissen? Precies, niemand. 
Ik kwam via een van mijn grootste style voorbeeld (Waar ik in mijn vorige artikel ook over sprak) op een webshop genaamd Wasteland. Wat een toffe site en wat een toffe kleding. Niet alles is even geweldig maar net als bij Nasty Gal verkopen ze verschillende stijlen. Van wat zachter tot stoer en gedurfd. Kant, crop tops, muscle tee's en de high waisted shorts! Zeker een kijkje waard. Ik laat hier onder mijn favoriete schoenen, tops, bottems en accessoires zien van beide webshops! 




Nasty Gal
Tani Ankle Boot - 170,42 | Tilda Platform - Black Leather - 126,66 

Hot Angel Crop Tank - 32,24 | Hotmes Muscle Tee - 49,90

Tough Side Cutoff Shorts - 39,92 | Search And Destroy Skinny Jeans - Dark Acid - 55,27

Ice Cold Collar - 29,17 | All Blues Shades - 15,35
Al met al zie je dat deze webshop een aantal dure items bevat. Tijdens het zoeken kwam ik ook dingen tegen die echt heel gaaf waren, maar gewoon niet mijn budget. De accessoires vind ik nog wel meevallen en dat geldt ook voor de broeken. Maar deze twee perfecte schoenen, argh! Dat gaat me momenteel iets te duur worden!



Wasteland
Sarabelle Boot - 154,41 | Mollini Platform - 51,22

Zodiac Muscle Tee - 28,62 | Back Bone Top - 41,43

Night Returns Pants - 84,36 | Bondage Skinny Jean - 124,28

Oh Mi Sunglasses - 28,62 | Mirror Clutch - 28,62

Het viel me op dat ze bij Wasteland exact het zelfde witte crop topje verkochten als die ik hier boven bij Nasty Gal liet zien. De stijlen van de shops liggen dan ook heel dicht bij elkaar, maar ik houd er van! Liefde voor deze zonnebril hier boven, die zou ik graag nog in een cheapere variant willen hebben. Ik had er al een gespot bij de H&M! :-) 

Had jij wel eens van de webshops gehoord? 

14 opmerkingen:

  1. Het zijn inderdaad hele gave webshops! Ik kende ze beide al, maar ik wordt er helemaal blij van om de kleding te zien. (behalve dan het prijskaartje).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee kende de shop helemaal niet, maar ziet er goed uit x www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooooveel leuke dingen op deze twee webshops!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele toffe spullen! Ik baal er ook altijd zo van dat het lastig te bestellen is..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh ik hou zo van Nastygal! Ben alleen niet zo'n fan van al die extra kosten nee, dus bestel er helaas nooit iets .. ):

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wilde je even bedanken voor al je lieve reacties op mijn blog de afgelopen tijd. Ik had niet eerder de mogelijkheid om je te bedanken. Super leuke post dit! Die bril is echt to die for! :)

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaauw, Nastygal kon ik al maar Wasteland niet. Wat een leuke webshop! Maar zoals je al zegt, ik bestel niks meer buiten europa vanwege de extra kosten. Had na lang nadenken een veelste dure rok bij Nastygal besteld, kwam er nog 25 euro bij :( Maargeod nu maakt deze webshop het wel weer erg verleidelijk haha
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw hele mooie items heb je uitgezocht! Had al eens van nasty gal gehoord, maar nog nooit echt op gekeken. Jammer dat de items idd wat aan de dure kant zijn, maar voor wat moois leggen we graag wat geld neer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die witte top is gaaf! Héél vervelend inderdaad, al die leuke - maar onbereikbare - spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke items! vooral de boots zijn echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk merk inderdaad:)
    Er is een giveaway op mijn blog, doe je mee?
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!