woensdag 3 juli 2013

Outfits | Last 6 Months!

Dit gaat een nieuwe traditie worden. Om de paar maanden post ik een artikel met (door mijn telefoon gemaakte) selfie's met mijn outfit of the day! Het is dus niet zo dat ik er heel erg mijn best op doe, de kwaliteit is slecht en soms draag ik de dag iets heel simpels. 



Links is een Carnavals outfit in mijn basketbal shirtje - Rechts is mijn outfit voor een training
Rechts ben ik ook met carnaval
Links was mijn Examenstunt outfit, ik moest een zieke heks voorstellen ghehe. 



Links paste ik mijn hakken weer eens, verder heb ik zo niet heel de dag rondgelopen 

Rechts paste ik mijn gala jurk, ik was benieuwd of hij Diploma uitreiking proof was 


Links probeerde ik mijn DIY croptop. Ik blijf het toch meer iets vinden voor in Spanje



Rechts paste ik wat ik aan deed naar de diploma uitreiking, verder droeg ik na een hele lange tijd weer een rokje!

Links droeg ik mijn uggs haha, gewoon omdat ik in de tuin moest werken en ik niet meer zuinig ben op die lelijke sloffen - Rechts ben ik vandaag, na een lange tijd mijn Vans herontdekt! 

Sorry van mijn weinige posten. In mijn hoofd was ik de laatste tijd even met anderen dingen bezig. Zo heb ik besloten een einde te maken aan mijn relatie en en ik een beetje gestrest over alle dingen die ik deze vakantie moet regelen. Verder gaat het prima met me, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie tot nu toe een leuke vakantie?

17 opmerkingen:

  1. Leuk idee om dit te gaan doen! Je outfits zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfits en wat goed dat je dat bijgehouden hebt haha. (:
    Wat vervelend dat je zoveel aan je hoofd had, hoop dat het nu minder is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk om te zien! Ik vind dat je echt een super leuke kleding stijl hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! Er zitten een hoop leuke outfits tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke stijl Joy, er zitten echt gave outfits tussen! En grappig dat je er ook foto's van de examenstunt en van carnaval bij hebt gedaan haha.
    Rottig dat je zoveel aan je hoofd hebt op het moment, hopelijk krijg je deze vakantie een beetje rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfits! Je galajurk is echt prachtig. Bij deze heb je mij ook overtuigd dat ik best telefoon-outfitfoto's kan plaatsen af en toe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke stijl heb je zeg! Alleen wat weinig kleur hihi. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt als een bus! Ik ben niet echt een kleurrijk meisje, voel ik me niet zo lekker in. Gelukkig zijn er genoeg mensen die het voor me doen!

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  8. Leuke outfits! Nu snap ik waarom ik zoveel outfits in je telefoon tegen kwam hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zo op een rijtje te zien! Ik vind je eerste outfit super: mooie top, gave ketting! De andere favoriet is je outfit met grijze jeans en zwarte top/loafers (alweer zo'n mooie ketting!). En wat leuk! Zie ik nou dat je het kettinkje hebt kunnen maken? Jeee, leuk dat je er toch wat aan hebt. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk! vooral je tijger top vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt leuke outfits! Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    P.s. Doe je mee aan mijn zomer GIVE AWAY party? Dat zou tof zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ik hou van je roze ketting, zit jij ook op basketbal?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!