vrijdag 26 juli 2013

Tien feitjes over mijn week

Bereid je voor op een lap tekst, ik had het even nodig om het ergens te typen of eruit te schrijven. Tien feitjes over mijn week en mijn gedachten. Best interessant, al zeg ik het zelf,  haha! 

1. Ik ben een middag naar een opening van een Beachclub geweest in de buurt en 's avonds heb ik me dood geërgerd aan iemand. Normaal maakt het me echt niet uit wat andere mensen doen, maar zodra je mij in de weg staat kan ik echt wel een klein beetje gemeen zijn. Zo heb ik dus twee uur lang met een paar anderen waaraan ik het uitgelegd had het meisje afgekraakt. Van tas tot benen. Ik kan me er niet schuldig over voelen, normaal ben ik de gene die zegt: 'Ah joh, laat gaan. Moet ze zelf weten!' Maar nu niet. Sorry meisje! 
2. Ik hield een fotoshoot met mezelf, soms heb ik even zo'n dag. Vroeger deed ik dit vijf keer in de week, voor de nieuwe 'pf' op Hyves. Respect? Maar nu zat mijn haar wel oké, had ik zin om mijn make-up te doen en ontdekte ik dat je mijn wenkbrauwen zag wanneer ik er licht een grijs oogpotlood voor gebruikte. Wauw, wat een verschil! Het leek altijd eerst of ik geen wenkbrauwen had en zo leek mijn hoofd niet te kloppen, nu heb ik de oplossing. Alle reden om even te shinen voor de camera thuis haha. (Hier beneden een van de foto's!) 
3. Ik deed gisteren voor het eerst ècht alleen boodschappen voor mezelf. Guess what?! Ik vond het echt heel fijn! Zo kocht ik frambozen omdat ik ze werkelijk nog nooit op had, ze bleken net zo lekker te zijn als dat ze eruit zien. Jum jum! Verder kocht ik wat appeltjes, bon bon block (?) repen die ik al heel lang niet op had en ingrediënten voor mijn tonijn pasta. Ik denk dat ik nog eens een artikeltje ga maken over dat recept! 
4. Liet ik me toch weer gaan op de H&M site, zie het artikel hier onder. Ik zag in mijn bestel geschiedenis dat ik er een traditie van heb gemaakt om rond de 22e iets te bestellen. Niet oke. 
5. Water, ik ben de laatste weken heel veel water gaan drinken. Ik ben iemand die eigenlijk te weinig drinkt. Ik kan gerust leven op twee glaasjes drinken per dag zonder er iets van te merken. Dit is niet goed, en dus heb ik er verandering in gebracht. Ik drink bijna geen frisdrank meer (tenzij ik bij iemand anders ben) en drink meer. Dit slechte ritme kon ik niet meenemen naar Spanje, dan zou ik uitdrogen en dat kan ik mezelf ook niet aan doen natuurlijk! 
6. Toen ik op de opening van de Beachclub was werd ik toen ik drinken ging halen (jaja, drinken) aangetikt op mijn schouder. Ik draaide me om, en keek recht in drie happy faces van jongens die me aanstaarden. Ik bleef kijken, ik zal ze wel kennen dacht ik. Maar na tien seconde te hebben gekeken kwamen ze me niet bekend voor en stompelde ik: Uh, hi. Zo spontaan ben ik dus, ik ben niet zo dat ik er op af stap om dan te vragen: Wie zijn jullie? Komen jullie hier vaker? (Wat natuurlijk niet kon, het was de opening. Duh) Misschien wel een gemis, en zat de liefde van mijn leven er tussen. Damn me. 
7. Ik kan mezelf te goed vermaken achter de computer, ik zit hier nu al drie dagen thuis. Kijk wat tv, kijk de nieuwste Geordie Shore afleveringen op internet, refresh continu Facebook en Twitter en lees jullie artikelen. Ik heb gewoon helemaal geen zin om buiten weg te zweten, al doe ik dat momenteel hier binnen ook. Wat een hitte! Ik denk als mijn vakantie naar Blanes is geweest ik meer energie ga krijgen. Dan begint de intro van mijn nieuwe opleiding en is alles spannend en zit ik hopelijk vol adrenaline! Tijd voor een goede deo dus, want van adrenaline ga ik vast niet minder zweten. 
8. Jongens humor, weer zoiets. Als ik merk dat ze het ergens over mij hebben waar ik dan momenteel niet ben, en dan grappen gaan maken met z'n allen bijvoorbeeld via Whatsapp kan ik daar heel slecht tegen! Ik word dan heel erg onzeker. Ik ben ook heel erg onzeker, wat anderen niet echt van me verwachten maar het is echt zo. Dus jongens, als jullie sneaky mijn blog lezen. Doe maar niet meer. Zo. 
9. Soms vind ik het heel erg moeilijk mijn eigen style door te zetten. En wat is mijn style dan. Dat kan je precies hier zien: http://www.fashiolista.com/style/joyjurgers/ Natuurlijk koop ik dingen die ik tof vind, maar ik speel het toch nog een beetje op safe omdat ik toch denk dat mensen om mij heen die er minder mee bezig zijn het niet snappen. Ik krijg van jullie heel vaak te horen dat ik er leuk uit zie, maar ik zou eigenlijk nog een stapje verder willen gaan. Mijn grootste inspiratie bron qua kleding: http://instagram.com/luanna90 Haar style vind ik echt ge-wel-dig!
10. Ik ben toch wel een beetje trots op mezelf. Ik heb dit jaar mijn Havo diploma gehaald, ik ben aangenomen op een leuke opleiding, ik heb leuke vriendinnen en heb een keuze gemaakt die beter voor me is maar die ik wel erg moeilijk vond. Stiekem ben ik wel een beetje bang voor de toekomst, maar ik denk dat iedereen dat wel eens is. Zijn jullie wel eens bang voor de toekomst? 


11 opmerkingen:

  1. haha het is echt leuk om dit zo te lezen :D Ik weet niet wat ik van de toekomst moet verwachten
    ik volg je hoor :D
    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat een leuke dingen xd vooral de eerste hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schrijf je leuk zeg!! :D En waren het leuke jongens eigenlijk? hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wist niet zo goed waar ik moest kijken haha, ik keek een beetje dwars door ze heen denk ik! Waarschijnlijk niet, anders was ik vast enthousiaster naar mij vriendinnen gerend hihi!

      Verwijderen
  4. Heel leuk om te lezen haha. Puntje 2 is herkenbaar: ik maakt vroeger ook altijd megaveel zelfportretten (en de helft kwam dan inderdaad op Hyves hahahaha). En wat zonde dat je het moeilijk vindt om je stijl door te zetten! Ik heb je fashiolista bekeken en ik vind het er heel tof uitzien. Gewoon doen wat je zelf leuk vindt! Als je er zelf blij mee bent, dan maakt het toch niet uit wat anderen van je denken? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, echt een leuk artikel! Hoe was de beachclub eigenlijk? Heb de opening zelf helaas gemist, maar het leek me best wel leuk! Ik vind je style trouwens hartstikke gaaf! Ik herken mezelf er wel in, ik zou sommige dingen echt supergraag willen dragen, maar ik heb er de moed niet voor. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst was het gewoon een beetje liggen op het strand met een muziekje erbij, later toen het donker was stond iedereen te dansen dus was wel tof! :D
      Ja naja, bij ons op school durven ze echt niks qua kleding en daardoor werd ik soms echt raar aangekeken haha. Bijvoorbeeld toen met m'n creepers! Maar eigenlijk had ik me daar niks van aan moeten trekken, nieuwe school, nieuwe kansen! Haha!

      Verwijderen
  6. Leuk om te lezen! En die foto is zeker mooi geworden :)

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beachclub was leeeuk he! Ben zondag weer geweest met Biggi. Leuke foto :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!