zaterdag 13 juli 2013

VIDEO | Shoplog Almere

Jippie, een shoplog! Ik heb twee dagen terug naar Almere geweest en dat is me erg goed bevallen. De Primark in Almere is een stuk netter dan dat ik gewend was van de Primark in Rotterdam en dat maakte het een stuk overzichtelijker, dat neemt niet weg dat ik niet overwelmed (?) werd door hoe groot het was en hoeveel ze hadden. Ik heb een video gemaakt met de aankoopjes en ik hoop dat jullie hem leuk vinden! Helaas is hij niet scherp (op één kleins stukje na) omdat ik niet goed gekeken had of hij écht scherp was. Balen, balen.. Niks aan te doen. Abonneer vooral even op mijn kanaal, ik wil namelijk meer video's maken. Wanneer ik straks mijn Macbook Pro heb gaat dat vast ook een stuk makkelijker met bewerken enzo. Enjoy! 


9 opmerkingen:

  1. Leuk, ik ben daar nog nooit geweest. Klinkt wel beter dan de Primark waar ik gister was (Rotterdam). Ik heb die dingen die je gekocht hebt, daar ook helemaal niet gezien. Misschien ook wel gemist door de drukte. Leuke aankopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ja ik was gelijk verkocht, Rotterdam vind ik vergeleken met Almere helemaal niet fijn. Ja ik heb ook veel gemist hoor haha, ik heb zelfs geen schoenen gekocht. Dat is heel wat voor mij!

      Verwijderen
  2. Leuke dingen heb je gekocht! Ik vind Almere ook véél fijner dan Rotterdam, vond alleen de sieraden daar wel tegenvallen in vergelijking met Rotterdam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mee eens. Ik wilde eigenlijk collar tips, een leuke haar accessoire en armbandjes. Helaas vond ik alles wat tuttig of nét niet.

      Verwijderen
  3. Hele leuke spulletjes! Vooral je kettingen, tasje en je crop tops. Enne als je altijd donkere kleren koopt: vrolijk ze op met kleurige accessoires! :) (als je die hebt haha)
    Ik heb ook altijd wat in mijn hoofd zitten en kom dan toch met wat anders thuis.. Maar ach van shoppen worden we vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je vraag beantwoord op www.go-getterr.blogspot.nl :)
    En ik vond het gezellig in Almere!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke spulletjes heb je gekocht! Ik heb de bidon ook maar dan in het groen/blauw, erg fijn istie!

    Als je het leuk vind kun je dit toffe filmpje uploaden in mijn linkparty!! Hier kun je reclame maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog, tof toch :D?! Je bent in ieder geval van harte uitgenodigd!

    veel liefs van Rosie
    van Lifebyrosie.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!