vrijdag 16 augustus 2013

Back from Blanes!


Hallo lieve lezertjes, ik ben weer terug! Ik heb echt een super leuke tijd gehad in Spanje. We waren allemaal super benieuwd hoe de week zou verlopen toen we de bus in stapte met allemaal vreemde mensen. De reis verliep prima en heb toen al flink genoten van hoe Frankrijk en Spanje zo veel verschillen met Nederland qua landschap. De eerste middag hebben we wel wat tegenvallertjes gehad met het appartement, gelukkig viel hier uiteindelijk wel mee te leven. De hele week zijn we weg geweest, feesten zoals: Lunacy, Millenium, Totally Summer. Klinkt prima toch? Blanes is echt een aanrader wanneer je flink wilt partyen maar niet gek wilt worden van de drukte om je heen, dat werd ik namelijk wel in Lloret waar we één avondje zijn geweest. Van half naakte vrouwen die daar rondliepen tot Spanjaarden die het normaal vonden om onder onze rokjes te gaan filmen. Uh nee, wegduwen die handel! Helaas ben ik de halve week misselijk geweest en heb ik niet echt optimaal kunnen genieten van het lekkere eten. Balen! Wel ben ik heel erg te spreken over reisorganisatie X-travel, ze hebben mijn vakantie in ieder geval een stukje makkelijker en goedkoper gemaakt! Wanneer je nieuwsgierig bent geworden naar meer vakantie foto's moet je me maar even toevoegen op Facebook! :-)


Hebben jullie ooit een feestvakantie meegemaakt? 

11 opmerkingen:

  1. Wauw dit lijkt me zalig! :) Leuke foto's, ik ben zelf nooit echt op feestvakantie geweest meestal bezoeken we gewoon redelijk wat dingen, en ontdekken van het land. Misschien moet ik volgende zomer maar eens een feestvakantie overwegen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit!
    Vorig jaar heb ik ook zo'n vakantie gehad maar dan gewoon op Terschelling. Helaas dit jaar niet, maar hopelijk volgend jaar wel ergens in het buitenland

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah jaloers! Lijkt me echt een heeerlijke vakantie! Helaas nog nooit op een 'feestvakantie' geweest maar dat komt vast nog wel. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er gezellig uit! Ik ben ook een keer op reis geweest met X-travel en beviel heel goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er vorig jaar geweest! Maar ging toch liever naar Lloret. Nu je het over een feestvakantie hebt: maandagavond vlieg ik naar Sunnybeach!:) XO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blaness is leuk he! Ben je ook nog met de catamarin cruise weggeweest? Vorig jaar was ik er in het hoogseizoen en dat was wel veel leuker dan dit jaar. Grotere feesten enzo :) Gelukkig had ik mn vakantie naar Rimini nog haha, luxeprobleempje. Ik was met gogo ook een goede reisorganisatie, dat veel met xtravel doet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De cruise hebben we overgeslagen omdat we het goedkoopste partypakket hadden, maar ook zonder de cruise heb ik me prima vermaakt! :D Ja ik heb je foto's gezien, zag er ook heel erg leuk uit! Gogo en X-Travel zijn in principe gewoon het zelfde inderdaad, vond het wel erg fijn met zo'n reisorganisatie hoor. Wanneer er iets was kon je ze gewoon bellen! Zelfs wanneer je te laat was voor de kroegentocht, haha!

      Verwijderen
  7. Klinkt als een leuke vakantie en wat een toffe foto's, echte vakantie foto's. Blanes is een goede tip, ik houd zelf ook niet zo van die hele erge drukte en dat overdreven gedoe, die ga ik onthouden! Moet het nog een keer zeggen: love the picss!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's!
    En fijn dat het zo goed bevallen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaah Blanes is leuk! Ik heb net mijn 6e feestvakantie achter de rug. Ik ben naar Renesse, Blanes, Marmaris, Chersonissos, Sunny Beach en Mallorca geweest. Van dit alles zijn vooral Marmaris en Sunny beach een echte aanrader!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!