vrijdag 23 augustus 2013

I want some Sneakers!


Nike Pegasus 83' Yellow 






















Toen ik gisteren door Breda liep op jacht naar een leuke top voor mijn feest van morgen en voor de eerste schooldag stuitte ik op een paar sneakers. Een sportieve sneaker in een okergele kleur, klinkt niet echt als iets voor mij maar toen ik de winkel uit liep omdat ze alleen mannen maten hadden kon ik ze niet loslaten. Ik heb elke sneaker winkel gehad en werd ook in elke winkel teleur gesteld. 'Ik bestel ze thuis wel op internet' Ja niet dus, nergens te vinden in een maat 38. Ik baal, ik heb werkelijk nog nooit zo veel moeite gedaan voor een paar schoenen!

Ik heb me er dus maar een beetje bij neergelegd dat ik ze niet ga vinden. Kijk je mee naar welke andere Nike's mij wel tof lijken?










Groen, grijs en marine blauw zijn kleuren die me naast de okergele kleur erg aanspreken. Nu is het eerste model heel anders dan de rest, de schoen is erg ligt en daardoor twijfel ik of het de prijs van rond de tachtig euro wel waard is. De Blauwe vind ik overigens ook heel tof, maar dan had ik toch liever de okergele. De grijze variant heb ik wel een aantal keer gezien in de stad, ik had ze eigenlijk even moeten passen voor de maat. Wanneer ik over een week of twee nog geen succes heb met mijn zoektocht naar mijn okergele schatjes ga ik maar eens een poging wagen op deze denk ik! Als laatste de groene, een ander model maar ik vind ze ook wel gaaf.

Ik kan begrijpen als je niet zo dol bent op deze sportieve schoen, dat was ik eerst namelijk ook niet. Tot gisteren, en nu krijg ik ze niet meer uit mijn hoofd!

Is het iets voor jou, of no way dat je hier mee rond gaat lopen?
(Wanneer je een adres weet waar ze ze wél verkopen, of een andere leuke sneakershop, laat het me weten!) 

12 opmerkingen:

  1. Ik ben sinds kort aan het denken aan Nike air.. haha! Nu denken sommige misschien: Nike air!? Maar je hebt echt super mooie en vrouwelijke ook. Ik moet maar eens naar de Nike shop gaan.. want het begint te kriebelen na deze post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook aan het denken aan nike air! Ik vind ze wel wat hebben, alleen zijn ze zo duur.. En helaas ben ik al 1.82 dus dan wordt ik nog langer, leuk artikel! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij passen ze niet haha, maar dat wist je vast al :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post, de nikes hierboven zien wel mooi en die okergele zijn echt super tof!
    De laatste tijd vind ik de wat sportieve schoenen toch ook wel erg leuk, terwijl ik er eerst niets van moest hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik begin zulke schoenen de laatste tijd steeds meer te waarderen, nou zullen deze het niet worden maar ik vind bijvoorbeeld New Balance wel heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. New Balance vind ik echt niks, maar ik wil ook echt supergraag Nikes. Sneakers zijn echt leuk, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nike, freaking fijn! Ik wil ook een paar, en een paar hardloopschoenen, en een paar gymschoenen, en nog een paar... oeps

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de eerste en laatste heel erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Reacties
    1. Ja vind ik zelf ook, wanneer ik geen anderen vind ga ik voor dat model!

      Verwijderen
  10. Wat een leuke post! Erg mooie sneakers, vooral het 3e paar!
    Ze lopen erg lekker he?

    Liefs, Jantasie
    www.jantasie.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!