zondag 18 augustus 2013

Inspiratie | Zara jackets

Toen ik uit de bus stapte in Breda afgelopen week na een weekje Spanje besefte ik me weer dat ik me in een land begeef waar het weer snel koeler ging worden. Ik bedacht me ook dat ik de afgelopen jaren eigenlijk amper geld heb uitgegeven aan jassen en zelf mijn moeder bevestigde dat ik wel een mooie jas bij de Zara uit mocht zoeken. (Op mijn eigen kosten, dat noem ik geen uitzoeken..) De site liet me erg veel mooie jassen zien maar ik neig toch snel naar een mooi leer jasje van rond de zeventig euro. Deze vier kwamen daarbij in de buurt, drie er van lijken verdacht veel op elkaar, maar ze zijn echt verschillend! De stoffen jas met leren mouwen vind ik persoonlijk ook erg mooi, wel een stuk netter, maar wauw! 


Vanaf morgen begint mijn intro, zaterdag geef ik nog een 'Geslaagd' feest samen met twee vriendinnen en vervolgens begint mijn studie officieel! Ik krijg het voorlopig nog druk maar ik hoop dat ik na deze periode met een goed gevulde bankrekening (Heb ik die ooit gehad dan? Niet dat ik weet) een keer de stad in kan om een mooi jasje uit te zoeken. Mijn hart gaat namelijk harder kloppen van deze mooie jasjes! Ja ja!

Waar hebben jullie je meeste jassen geshopt?

11 opmerkingen:

  1. Dat jasje ziet er mooi uit! Vooral bij de eerste outfit. Veel succes en plezier met je intro!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die eerst is leuk, en die je bedoelt, met de leren mouwen, is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héle mooie jasjes! Ik ga binnenkort maar eens naar de Zara toe om te kijken, haha.

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh i like them :) ik heb zelf een stoffen jas in gedachte met een print erin en dan alleen zwarte leren mouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh nee, ze zijn allemaal leuk :( Dat wordt moeilijk kiezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leren jasjes zijn altijd goed, leuke biker jackets heb je uitgezocht, nu nog een keuze maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie jassen, bij Zara hebben ze sowieso ieder jaar hele mooie dingen. De derde is mijn favoriet!!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie jassen, Deze winter moet ik er ook nog een kopen alleen ben er nog niet uit of het een leren jack of een goede winterjas wordt?
    Mijn keuze is gevallen op de eerste.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh, doe mij die bovenste maar! Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!