vrijdag 30 augustus 2013

What boys should wear!


Ik persoonlijk vind het zelf heel belangrijk hoe ik er bij loop, ik doe niet elke dag evenveel mijn best maar ik zal nooit in een joggingbroek naar mijn studie vertrekken. Dat zelfde zal gaan gelden voor mijn (future) vriend, ik hecht best wel veel waarde aan het uiterlijk van een jongen. Wanneer er een groep jongens voorbij loopt zie ik meteen welke combinatie mijn aandacht trekt en welke ik afkeur. In dit artikel laat ik jullie mijn voorkeuren qua fashion zien, die ik terug vind in de kleding van de Esprit Herenmode. Oja, vergeet ook niet te genieten van de portie mooie mannen.




Mijn liefde voor de kleur grijs

Ik zelf draag veel kleuren als wit, zwart, grijs met een klein beetje kleur erbij. Ik vind het dan ook belangrijk dat je outfit niet te druk is en dus niet te veel kleur bevat. (In dit artikel zie je dat ik nooit te gek doe qua kleur) Grijs is de ideale kleur om te combineren voor mannen met een bijvoorbeeld feller gekleurde broek. Het valt me op dat veel jongere jongens kiezen voor een gekleurde broek, wanneer ze dit doen verpesten ze dit vaak met een fout shirt met een drukke print. Ga voor iets simpels, zoals bij deze mannen hier onder. Het grijze geeft meer rust in de outfit, maar is daarin tegen helemaal niet saai! 


Overhemden zijn niet suf 

Wanneer ik aan overhemden denk, denk ik aan zakelijke mannetjes die druk bellend in de trein zitten. Overhemden klinken dus misschien wat suf, maar wanneer ik deze twee zag was ik verkocht! Beide hebben ze een toffe kleur, de linker nog net wat toffer dan de rechter. Ook komt alweer het borst zakje terug, iets wat ik leuk blijf vinden en nét wat meer toevoegt aan een shirt. Iets wat ik ook leuk vind om te zien is dat je je blouse/overhemd wat in de voorkant van je broek stopt, het hoeft niet eens in combinatie met een riem. Het geeft net dat beetje extra!



It's all about the pants

Ik ontdekte van de week dat ik skinny jeans (Niet té skinny natuurlijk) bij jongens best gaaf vind, maar ik begrijp ook dat veel jongens daar geen trek in hebben. Broeken moeten dus niet te wijd zijn, deze twee hebben een prima breedte en verder maakt de opgerolde onderkant een relaxte indruk. Zelf rol ik tegenwoordig mijn broekspijpen ook een beetje op, ook bij jongens vind ik dit wat vlotter staan bij de schoen die je er onder draagt. Verder heb ik naast mijn liefde voor grijs ook een liefde voor donkerblauw, vooral bij mannen. Leuk of leuk?



Last but not least: Accessoires! 

Mannen hebben niet veel accessoires nodig, veel weten waarschijnlijk niet eens wat ze zouden moeten dragen buiten horloges en een trouwringen om. Dit zilveren horloge sprong voor mij echt uit de collectie, omdat hij mat zilver is en verder erg clean. De zwarte binnenkant maakt hem wat stoerder en staat erg mooi wanneer je hem combineert met zwarte, grijze en witte tinten. De sjaal heeft een mooi materiaal, het straalt iets meer luxe uit dan een normale katoenen sjaal zonder print. Verder is hij erg makkelijk in gebruik, en kennen wij mannen die niet van 'makkelijk' houden? Precies, die kennen we niet. Heerlijke sjaal! 


Mannen en shoppen, het blijft een hele opgave. Je moet van geluk spreken wanneer je vriend enthousiast door de rekken snuffelt op zoek naar dat ene perfecte shirt. Maar dat ongeïnteresseerde heeft ook wel weer wat, dus moeten wij onze mannen sturen. Laat ze wat items zien die jou aanspreken en laat ze vervolgens zelf kiezen, zo weet je altijd dat ze iets hebben wat bij jou in de smaak valt en wat hij niet in zijn kast laat liggen. 

Hecht jij veel waarde aan de kleding van een jongen (of je vriend)? 

4 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ik vind het inderdaad ook wel belangrijk dat jongens zich leuk kleden!
    Op mijn opleiding word het nu wat lastiger, ik begin maandag aan mijn sportopleiding op een locatie waar nog twee sportopleidingen zijn waardoor de meesten op die locatie dan ook gewoon de hele tijd in sportkleding lopen. En ik zelf dus waarschijnlijk ook haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha deze beschrijving is echt precies mijn vriend! En hij winkelt graag :D
    Maar ik ben er wel heel blij mee, want ik vind het echt super belangrijk dat hij daar waarde aan hecht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waha, hot stuff guys! :D
    Leuk artikel, de hemdjes vind ik echt leuk.
    Voor mij mogen ze wel hun eigen stijl hebben, niet te stylish.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook altijd belangrijk dat mannen zich gewoon goed kleden, joggingbroeken zijn not done. Mijn vriend werkt gelukkig in de detailhandel en kleedt zich altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!