donderdag 26 september 2013

Bad photoshop

De titel verklaart een hele hoop, ik ben vanmorgen bezig geweest (terwijl ik eigenlijk op school moest zitten) met het bewerken van de foto's die ik gisteren voor mijn kapper bezoekje heb gemaakt. Ik wilde nog even snel wat fototjes maken aangezien er na anderhalf jaar weer een schaar in gezet werd! De foto's zijn niet gemaakt om mooi te zijn, meer zodat ik uit mezelf wat meer ga 'kloten' met het programma. Zie hier mijn denderende creaties, ahum. Ik heb ook al geleerd hoe ik meer kan doen dan alleen dit hoor, alleen leek het me niet echt van toepassing om mijn lippen hier groen te maken. Just sayin'. Voorheen was ik een trouwe Picasa fan, en nog steeds. Ik moet het van mezelf alleen een beetje af gaan leren, om een stapje verder te komen! 




Welk bewerkingsprogramma gebruik jij?

7 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan :) Ik gebruik het programma Fotor voor filters over mijn foto's. Ik heb een Mac en als je een foto bekijkt, kan je die ook bewerken dan, en dat gebruik ik ook altijd. Ik heb helaas geen photoshop en ik snap er ook geen reet van, haha!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi bewerkt! ik gebruik vaak Aperture, heel handig omdat ik probeer niet teveel aan mijn fotos te bewerken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan, ik gebruik altijd nog Picasa, lekker basic ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik altijd Photoshop, maar je kunt er zo veel verschillende dingen mee. Heel fijn programma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi what a cute nice blog honey you have.....My name is Marie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will follow back as always! Love Marie.
    www.mariezamboli.com
    www.mariezamboli.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!