zondag 15 september 2013

Hoe gaat het met me?


Hallo hallo, ik ben de laatste tijd een beetje afwezig en daar baal ik zelf ontzettend van. Ik begin morgen aan mijn vierde week als student. Dit jaar ben ik de studie Communicatie & Multimedia Design begonnen aan Avans Hogeschool in Breda, en ik moet toegeven dat ik het ontzettend zwaar vind. Ik moet werken met programma's als Dreamweaver, Photoshop, illustrator en Indesign. Zelf vind ik het erg vervelend dat ik hiermee helemaal blanco mee begin, veel studenten om me heen hebben hier al veel ervaring mee en ik moet een hoop doen om het bij te kunnen houden. Verder heb ik nog andere vakken die me nog wat vreemd klinken en is het 'studeren' ook iets heel nieuws, ik word niet meer gemaild door een lieve mentor die me precies vertelt wat ik wanneer moet doen. Overal moet je zelf achteraan, ik merk dat ik dit heel erg wennen vind. Ondanks mijn geklaag ben ik ook erg blij met mijn keuze, de sfeer binnen de opleiding is erg goed door alle leuke mensen! De opleiding is wel iets anders dan ik had verwacht, werken met html en css is niet echt iets waar ik van kan genieten, maar ach..

Verder ben ik heel erg opzoek naar leuke sneakers. (Ja nogsteeds!) Ik wilde heel erg graag de Nike Pegasus 83' Yellow, maar ik kan ze werkelijk nergens vinden in een maatje 38. Ik heb een nieuwe liefde gevonden, namelijk de Nike SB serie. Het is een beetje skater-achtig, maar ik vind het echt heel vet. In het herfst vakantie ga ik samen met een nieuw klasgenootjes een dagje Rotterdam en Amsterdam doen, genoeg leuke winkeltjes om een paar gave sneakers aan te schaffen en een nieuwe winter garderobe! Ik heb er zin in!

Nike SB Zoom Stefan Janoski Wolf Grey & Gum 

Hoe is het met jullie? Al een beetje gewend aan het school/werk/drukke leventje?

9 opmerkingen:

  1. Werken met html en css went wel en word vanzelf leuk als je er mee gaat hobby'en. Ik doe niets liever met mijn eigen website haha :) pas ze toe op je blog en binnen no time vind je het ook leuk! Ik durf er om te wedden.
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt herkenbaar met die programma's! Ik moet ook met photoshop etc. werken en dat is heel erg wennen, maar oefening baart kunst! En zodra je het onder de knie hebt, is het super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken het, maar het is altijd heel erg wennen op een nieuwe school en het is inderdaad zo dat je overal zelf achteraan moet wat echt het tegenovergestelde is van de middelbare school!
    & wat betreft het werken met de programma's daar moet je je niet zo druk om maken, er zijn altijd mensen die er meer ervaring mee hebben (maar ook mensen die er nog nooit mee gewerkt hebben) maar voor je het weet kun jij het ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het zo! Bedankt voor de oppepper haha! :-)

      Verwijderen
  4. Je opleiding klinkt wel super leuk! Heel veel succes dit schooljaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik begrijp je heel goed! Studeren is geweldig, maar soms is het ook erg zwaar! %aar het is het allemaal waard. De sneakers zijn trouwens geweldig! Hopelijk vind je een erg leuk paar tijdens je shopping trip!

    XO Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi haar en schoenen, ik wens je veel succes met je studie! X Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Flink wennen dus. Maar ik weet zeker dat als je straks flink onderweg bent met die programma's het al een stuk beter gaat. :) Wat een geweldige sneakers! Ik heb niet veel sneakers, ben ook niet echt een sneaker meisje, maar deze zijn supergaaf! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je toch wel blij bent met de keuze van je studie! Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!