vrijdag 6 september 2013

My new Macbook!

Ik moest er heel erg veel geduld voor hebben, maar ik typ nu eindelijk mijn eerste artikeltje via mijn Macbook Pro 15"! Momenteel ben ik echt uitgeput van de eerste intensieve weken school en gisteren avond, gisteren avond hadden we een afterparty van het intro kamp en heb ik heel de dag/nacht doorgebracht met vijf andere jongens van de studie in een studentenhuis van één van de jongens. Heel erg vermakelijk hoor, als enige meisje tussen jongens in combinatie met drank, maar wel erg vermoeiend omdat ik me toch wel een klein beetje verantwoordelijk voel als enige vrouw. 

Maar wat is het een beauty hè! Ik heb hem besteld via de Apple Store en hij moest helemaal uit Shanghai komen, wanneer hij ein-de-lijk geleverd kon worden waren we natuurlijk nooit thuis. Wat een drama, maar nu ben ik blij! Ik krijg op de studie lessen in html, css, photoshop, illustrator etc. Dus ik ben van plan mijn blog in de komende maanden iets professioneler te maken! Dat moet zeker gaan lukken met dit absurd dure, maar mooie speeltje! 





Macbook, vindt jij het het geld waard?


16 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat je je macbook hebt, heel veel plezier ermee! Haha en dat is wel herkenbaar hoor dat je je als enige meisje toch wel een beetje verantwoordelijk voelt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Macbook! Ik ben super fan! :) Ik heb er ook één, nu al een volledig jaar, en hij is echt zalig! Werkt supersnel is handig mee te nemen, er kan veel op van foto's, films, documenten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hem ook sinds woensdag! Het is zeker een beauty!
    Succes met je opleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, mooi dat het leuk was op de intro-party met de boys. Ik snap dat je jezelf verantwoordelijk voelde, dat voel ik me ook altijd als ik alleen maar omringt ben door jongens. Jongens maken er namelijk altijd een rotzooi van. Ik vind de macbook zijn geld zeker wel waard als je hem nodig hebt :) Ik heb hem niet nodig, dus ik houd gewoon mijn sony! Ik ben benieuwd naar de nieuwe dingen die je gaat leren op school en hoe je die gaat uitvoeren op je blog :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een afterparty met alleen maar jongens, oehhh dat klinkt leuk haha! Je Macbook is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, op mijn opleiding zitten HEEL veel jongens. Ik vind het eigenlijk ook wel gezellig, eens wat anders! :D

      Verwijderen
  6. Super gaaf! :) Ik wil ook (ooit) een Macbook, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahah grappig dat je het enige meisje was tussen al die jongens, maar wat kunnen jongens heerlijke droge humor hebben haha.
    Het is een hele mooie gadget! Maar ik zelf ben (nog) niet zo van de apple hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw gefeliciteerd met zo'n aankoop!
    Ikzelf vind het geld dubbel en dwars waard :) Mijn MacBook Air is een heerlijk ding en het gaat zo fijn met andere Apple producten!
    Het is even sparen, maar dan heb je ook wat :)

    xxx (ik volg je nu :D)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zou ik ook wel willen, maar helaas een beetje te duur voor mij :p



    www.style-chameleon.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welke school zat je ook al weer in Breda Joy? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil dat ook! Maar ik heb geen geld. :P Wat een mooi ding zeg! Veel plezier ervan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nicee :) Ik heb die van mij nu sinds maart denk ik en ik ben er ook nog steeds heeeeel blij mee! :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!