woensdag 4 september 2013

New in | MusthaveFashion.nl

Pas geleden had ik op de blog van Fije en Lynn een tegoedbon gewonnen van MusthaveFashion.nl. Ik heb er een tijdje over gedaan om iets uit te kiezen, simpelweg omdat ik niet veel vond in mijn style. Dit is niet onaardig bedoeld, de sieraden zijn erg girly en ik ben dat gewoon wat minder. Van de week heb ik toch maar besloten drie items te bestellen aangezien ik anders zou vergeten dat ik de bon überhaupt had!



De levering was erg snel en voor zover ik de drie items heb gezien, zien ze er stevig uit! De cross-trend wordt al wel minder, ook bij mij merk ik dat. Ik word er niet meer warm of koud van, maar aangezien ik weinig andere keus had vond ik de ring een prima oplossing voor erbij!
De armbandjes zijn erg subtiel, ondanks de doodshoofden en spikes zijn ze door hun smalle ontwerp niet te grof en dus leuk te combineren! Ik ben alleen wel benieuwd naar de reacties van mijn nieuwe mannelijke medestudenten. 'Doodshoofden, iee.. Why?' Jup, ik weet gewoon dat er een opmerking over gemaakt gaat worden. Maar wat maakt het uit, ik kan er wel om lachen!

Is de spike, doodshoofd en -cross trend nog leuk?

4 opmerkingen:

  1. Ik vind de crosstrend nog wel leuk en de spike waardeer ik ook nog wel, maar de doodshoofdjes trend heb ik nooit echt leuk gevonden haha. Maar goed, dat moet ook wel een beetje bij je passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de spike en cross trend nog steeds erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!