zaterdag 28 september 2013

New Nike's + Look #15


Hier rechts ging iets mis met mijn pa's spiegelreflex, haha 
Blouse & Jacket Zara | Jeans Primark | Sneakers Nike 

Yes! Als jullie mijn blog een beetje hebben gevolgd wisten jullie dat ik op zoek was naar dè perfecte sneaker. Ik ben verliefd geworden op vele modellen: Nike Pegasus 83'Yellow, Nike Roshe Run Woven grey en nog een paar. Alle modellen die ik leuk vond waren alleen verkrijgbaar in mannenmaten of gewoon blijvend uitverkocht. Na een maand heb ik nu ein-de-lijk mijn sneakers! Ik heb altijd een hekel gehad aan 'Air' nikes, en nu heb ik ze zelf! Ze heten: Nike Air Safari in Grey Turquoise. Ze lopen echt heerlijk en zijn de 110.- zeker waard. Ik heb ze besteld bij Epic, dat is een winkel in Breda die (gelukkig) ook een webshop heeft. Ik bestelde ze gisteren rond een uur of drie en vanmorgen ging de bel om elf uur 's ochtends, daar waren ze al! Prima service. Houd er wel rekening mee dat Nike klein valt, dat merk ik nu zelf ook. Ze passen echt perfect, het is dat ik weet dat mijn voeten niet meer gaan groeien maar anders had ik een half maatje groter moeten bestellen. Happy girl! 



20 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je berichtje. Ik zit erg te twijfelen over Sint Joost. Als mensen mij al meteen een gevoel geven dat ik minder ben, is die opleiding niks voor mij. Ik wil alleen wel een meeloopdag, om te kijken hoe de school zelf is. Ik ben blij dat je eerlijk bent over Sint Joost, want een keuze maken voor de aankomende 4 jaar is al moeilijk genoeg. Waar zit je nu op school dan? Want die opleiding en ik helemaal niet.

    Erg tof die nikes bij deze outfit! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had ook een meeloop dag meegedaan bij Fotografie op Sint Joost, toen was ik er helemaal uit: Dit is het! Maar doordat ik van Havo af kom en dus weinig had voor in mijn portfolio had ik de intake dag echt een tekort. Jij komt van mbo en als het goed is heb je een prima portfolio opgebouwd, het kan zijn dat jij die dag dus heel anders ervaart! Ik hoor wel dat mensen bij Sint Joost echt door een trechter worden gehaald, 'je moet het zo doen, je moet dit worden etc' Maar hé, dat zijn verhalen he. Ik raad je aan gewoon te kijken, misschien is het wel echt jouw ding! Mijnes was het niet, en ben nu heel erg blij met mijn keuze. Ik zit op Avans Breda, vlak bij Sint Joost! Maar je hebt gelukkig nog even, in Rotterdam zijn ze ook erg streng hoorde ik. Bij Fontys in tilburg heb je ook nog wel leuke opleidingen volgens mij!

      Verwijderen
  2. Leuke outfit! Dat jasje staat je erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere sneakers hoor! En je jasje en blouse vind ik allebei ook heel mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die foto rechtsboven is juist mega gaaf haha!

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfit,
    die jas is echt fantastisch (:

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben echt helemaal weg van je schoenen. In combinatie met de broek en de blouse is het een superleuke outfit! Leuke blog heb je ook, trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je blouse geweldig! Ik ben nog op zoek naar het perfecte geruite exemplaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt bijna de zelfde bij de H&M, en anders gewoon de Zara binnenstappen! Ruit was de trend van dit najaar, ik ga er dus vanuit dat er veel exemplaren te koop zijn! :-)

      Verwijderen
  8. Wat een leuke sneakers heb je gekocht. Nike heeft ook gewoon super veel leuke varianten. Mooi jasje heb je ook aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super outfitje!!!! ik ben ook gek op nike!!! voor de running shows die zitten super fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke outfit! Ik had zelf ook altijd een verschrikkelijke hekel aan Nike AirMax tot ik een paar maanden terug mijn eerste paar kocht haha, nu vind ik ze tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie outfit!! je blog is erg leuk! ik volg je en zou het super leuk vinden als je me terug volgt^^
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk! De blouse heb ik besteld en heb hem gisteren ontvangen :)
    De jacket is ook gaaf!

    Ik organiseer samen met CoolCat een leuke giveaway! Je kan namelijk 2x2 VIP kaarten winnen voor Release the Beast party. Het lijkt mij leuk als je meedoet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow nice look! i love the jacket !!!
    Maybe we follow each other !?
    If yes, let me know when you´re follow me & ill follow back :)

    Happy Sunday !

    www.YulieKendra.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke outfit! en super leuke nikes! en je jacket vind ik ook ontzettend tof!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!