zaterdag 21 september 2013

Rivenstyle Tee's!



Door Instagram stuit ik soms echt op hele leuke webshops, zo ook bij Rivenstyle! Ik volg hun account echt al heel lang, en pas viel me op dat ze hele gave shirtjes in hun collectie hadden. Zodra mijn kleedgeld gestort is ga ik sowieso een shirtje bestellen, welke van de twee weet ik nog niet. Ik vind het perfecte shirtjes voor een avondje weg, gecombineerd met een leuke statement ketting of juist alleen het shirt, aangezien die al vet genoeg is! Ze kosten beide 29,95! 
Ik kan bijna niet wachten tot ik ze kan combineren! Leuk, leuk! 

Help jij me kiezen?

11 opmerkingen:

  1. Die eerste, met die vrolijke mouwen! Die vind ik leeeeuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een gave shirtjes! Als ik moest kiezen, zou ik degene zonder het zakje kiezen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Ik zou voor de eerste gaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie truien! ik vind ze bij je passen :) Ik zeg die met dat zakje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jippie, eindelijk iemand die kiest voor het zakje! :D hihi

      Verwijderen
  5. Haha toch kies ik voor de 2e! Die vind ik wat vrouwelijker en je kunt er leuker een ketting op combineren, met het zakje word het te druk, denk ik :) Maar het zijn allebei hele leuke items! Ik ga even een kijkje op de webshop nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke T-shirts! Ik kende ze nog niet!

    Love,

    Rowan

    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO WIN A PAIR OF INVITO BOOTS WORTH 100 EUROS! TODAY IS YOUR VERY LAST DAY!
    Bekijk ook eens mijn training/food blog: FITSTERS IN LAW

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De 2e is echt leuk! :)

    Liefs,
    Janneke
    www.jantasie.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had ze ook al gezien ja :) super leuk! Ik zou denk ik voor het eerste shirtje gaan zonder het vakje op de borst!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!