vrijdag 11 oktober 2013

Inspiratiepost #02

Ik heb het al een tijdje in mijn hoofd, maar komende maandag is het eindelijk zo ver: Een dagje Amsterdam! Ik ga er heen met een vriendin van de opleiding en heb er echt super veel zin in, het is jaren geleden dat ik er ben geweest en dat betekent dat ik er nog nooit heb geshopt! Ik heb alle winkels waar ik normaal nooit kan komen al afgespeurd op internet: Pull & Bear, River Island, Topshop! Nu heb ik mijn fashion favorites van het moment verwerkt in dit artikel en laat ik zien waarnaar ik komende maandag naar opzoek ga! 

01. Een fijne sweater, hij mag best wat grof en oversized staan en moet goed passen bij een statement ketting. 02. Een crop trui! Ik heb er al een aantal gezien op de Zara site, erg gaaf! 03. Geruite blousjes, ik heb er een paar weken geleden een aangeschaft en ik ben er dol op! Hij kan netjes gedragen worden maar ook wat stoerder met een paar gympen. 04. De high waisted jeans, ook hiervan heb ik een mooi exemplaar gezien in de Zara collectie die ik sowieso ga halen! Zo kan ik mijn croptops ook nog een keer aan wanneer het iets kouder is. 05. Nog een keer high waisted + een gave top! Leuk! 06. Deze week heb ik na een hele lange tijd weer mijn creepers aangehad, ik denk dat ik het gewoon niet echt durfde op mijn nieuwe school. Maar de reacties waren goed, ik kreeg zelf een paar complimentjes! 07. Het wordt nou eenmaal kouder, des te meer excuus thuis te komen met een toffe beanie. 08. Jup, een sweater. Alweer. 09. Heel erg veel liefde voor deze top! Hebben! 


Wat is jullie favo fashion item van het moment?

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je maandag naar Amsterdam gaat. Veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, veel plezier! Mijn favoriete item is zeker de oversized trui hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke items!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie inspiratie! Ik vind de truien, high waisted jeans, oversized en de mooie sportieve shirtjes erg leuk! Heel veel plezier morgen, Amsterdam is een geweldige shopstad! Ik raad je vooral aan om in de 'onbekende' boetiekjes te gaan kijken, je hebt er zoveel leuks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze inspiratie vat eigenlijk samen in wat voor soort kleding ik nu geïnteresseerd ben. Mooi foto's!

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Truien, creepers, geblokte blouses, hoge broeken, I LOVE IT! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love everything about this post, but i prefer the cap
    xoxo
    www.welovefur.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!