dinsdag 15 oktober 2013

New in | Dagje Amsterdam

Monki   |   8,-
Daar stond ik gisteren in Breda, met mijn ov probeerde ik de deur van de trein open te krijgen door hem voor het lichtgevende knopje te houden. Hij ging niet open, wat een drama! Ik was al zo zenuwachtig! Ik seinde naar een paar meisjes in de trein die ik kende of ze voor mij de deur open konden krijgen, binnen vertelde ze me dat ik op het knopje moest drukken. Aha, zo dus. Ik belde mijn vriendin op om te vragen of ik in de goede trein zat, nee dus, deze zou te vroeg in Tilburg aankomen waar ze erbij zou stappen. Hop, de trein weer uit. 

Wat was ik opgelucht toen ze bij mij kwam zitten na mijn eerste paar minuten alleen in de trein. We moesten twee keer overstappen en keek m'n ogen op alle stations al uit. Eenmaal in Amsterdam kon ik eigenlijk alleen maar genieten, ik kom nooit veel verder dan Breda en vond het echt geweldig om zo veel mensen te zien, al werd ik wel een beetje overwelmed door alle trams, mensen die in de weg lopen en de regen, stom weer! We hebben heerlijk gegeten bij een tentje in de Kalverstraat en bij de Burgerbar. Ook hebben we opnames gezien van een nieuwe film die uit komt en het opbouwen van de premiere van Feuten Het Feestje, waar ik sowieso nog een keer heen wil!

Natuurlijk is er ook veel geshopt! Althans, ik heb me heel erg in kunnen houden. In elke winkel waren we eigenlijk te kort om echt te kunnen kijken of er wat leuks was, ook raakte ik verliefd op de Clarks schoenen, mezelf kennende zullen ze in de loop van het jaar nog wel mijn schoenen collectie komen opvullen. 

River Island   |   2,-
Crop truitje   |   Zara   |   18. 

Zara   |   15.-

C&A   |   15.-

Mango   |   35.-

High waisted model    |    Mango   |    40.- 

Ik heb echt heel lang gewacht op het moment dat ik bij winkels kon shoppen als Bershka, River Island en Pull & Bear, helaas heb ik bij de River Island niet echt op mijn gemak gekeken (Wel bij de jongens, want wauw.. Wat een super leuke mannen collectie hebben ze daar!) en hebben we de Pull & Bear niet eens kunnen vinden. Ondanks dat ik heb een hele leuke dag gehad met Jill! Ook heb ik besloten vaker te reizen, ik wil toch wel meer zien van ons kleine landje.


18 opmerkingen:

  1. Hahaha ik moest wel lachen om de eerste alinea. De trein openen met je ov-kaart? Haha, die heb ik nog nooit gehoord!
    Mooie dingen heb je gekocht, vooral die zwarte trui van Mango vind ik heeel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke dingen heb je gekocht! :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke items, lekker veel! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf je zwarte trui zeg! Ik ben ook nog op zoek naar een zwarte high waist jeans dus je Mango tip komt op een goed moment. :) Ik vind je muts ook supertof, zo'n gave kleur! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen heb je gekocht! Ik vind vooral dat shirt van de zara erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie items en wat een avontuur zeg! Hahaha :) ik vind vooral je crop top erg mooi! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke items zeg! Vooral die muts en dat shirt van de zaraaa

    x Mounia
    Www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie aankopen! Vooral die ring vind ik leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, leuk om te horen dat alles nog gelukt was! Ik had alles van tevoren helemaal uitgestippeld, want ik was echt bang dat ik ergens totaal anders zou uitkomen.. Ik snap ook helemaal niks van bussen, laat staan treinen haha. Leuke dingen heb je gekocht ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je toch nog hebt kunnen genieten in Amsterdam! Je hebt in ieder geval hele leuke items gekocht! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke dingen heb je geshopt! De kleur van die muts is echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke items meid!

    xx
    www.styleandmetric.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw, zoveel leuke dingen!
    Dat vest van de c&a lijkt me heerlijk (:

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!